Wheelman Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Jeg tok noen bilder fra turen som jeg tenkte jeg skulle legge ut her, men noen av bildene skulle muligens brukes i en repotasje i Treffpunkt (VACN medlemsblad)... Lurte da på om jeg burde vente med å legge ut bildene her til de er publisert i bladet... Noen som har meninger..? Kid A..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Er jo masse bilder som er lagt ut på VACN forumet allerede. Og bildene er vel dine så du gjør vel hva du vil med dem? Jeg vil se!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Legger bare ut noen få her for øyeblikket... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Angrer på at jeg også ikke ble med til Hadeland...... Men fine bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Takker :) Ble ganske fornøyd med de to siste i hvertfall... Var ganske mange lokale VAG-rånere som hang seg på når vi kom tilbake til hadeland :) trivelig tur som frister til gjentakelse... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 ingen som tok bilde av vogna mi når dere stod på lillehammer a? ingen på vw-audi forumet som hadde det i allefall.. :)D? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 FA** når var dette a?? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 forrige søndag ellerno? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 :( Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Ville lagt ut bildene som ikke får plass i reportasjen ;) Fine bilder ja! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Mandel ingen som tok bilde av vogna mi når dere stod på lillehammer a? ingen på vw-audi forumet som hadde det i allefall.. :)D? Du som har den lilla..? Har et par snapshots av den også... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg