Gå til innhold

9x16 OZ Futura (4x100)

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

I mine øyne de råeste felgene som finnes, bare synd de er for breie for bilen min... kan derfor være aktuelt med bytte i mindre felger eller evt i bilstereo eller noe helt annet..

Såvidt jeg vet er dette eneste settet med OZ Futura med boltsirkel 4x100 i Norge, men er kanskje ett par til jeg ikke kjenner til.

Felgene er 3 delte og var sinnsykt dyre nye, veil pris var 7500 pr felg. Felgene er 9x16 ET14 men trenger desverre en god omgang med polering for å bli pene. Kanten som opprinnelig er høyglanspolert er alt annet enn pen, men blir nok god som ny etter ett par kvelder med polering.

Her er ett par bilder hvordan de f.eks ser ut på Golf og BMW:

1-rg3_5.jpg

daniel_020.jpg

19390.jpg?20-12-2003%2015:23:59

SERIØSE bud/bytteforslag ønskes, gis ikke bort :)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal se om jeg får tatt bilde av felgene snart... Som sagt så er kanten ikke pen i det hele tatt, flasset og fæl.... men såvidt jeg har sett så er de ikke kantkjørte så ett par kvelder med våtsandpapir, Autosol og Billett så bør det bli veldig bra :)

Felgene er i Haugesund og er uten dekk...

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga stand så selger jeg de sannsynligvis dersom jeg får 6000...

Bytte i 17" eller 18" felger (5x112) med dekk er også aktuelt.. det samme kan en Infocus X1 eller tilsvarende prosjektor være eller som nevnt opperst, bilstereo eller noe HELT annet av verdi :)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider