NissanPrimera Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Jeg hørte en kar prata om i går at man fikk høyre oktantall av og putte møllkuler på tanken?? Han hadde faktisk allerede bestillt en kilo med dette fordi han sleit fælt med tenningsbank etter og ha montert turbo!! Noen som vet noe om dette, eller er det bare tull? Er verken dum eller lettlurt men jeg veit ikke hva møllkuler er engang, bare at det er noe man får kjøpt på apoteket..... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 møllkuler er noe man putter i klære for å unngå at klæra blir spist opp av møll, hvis de skal oppbevares på ett loft ell lignende. Tviler på at de vil kunne øke oktanen. kjøp deg heller oktane booster eller lignende. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Møllkuler ble tidligere (Vet ikke om det blir laget av det samme stoffet ennå) laget av Naftalen, som er et stoff som avgir damper som kan gi en eksplosjonsfarlig blanding med luft, men om det vil ha noen effekt å blande det med bensinen har jeg ikke noen stor tro på..... Kanskje fjerne luftfilteret og fylle opp med møllkuler i stedet :D Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Det har faktisk jeg også hørt om før, men vet ikke om det funker. Gjør det det er bare jævlig genialt da. Billig er det i allefall Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Jeg for høre med han etter han har prøvd det ut, om det hjalp.... Og hvis det gjør det så er det jo som sagt genialt:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=12688&highlight=oktanbooster info om det på opel sidene:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg