Gå til innhold

da er vinterbilen innkjøpt!!:D

Ranger emnet

Manuell

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

oj oj så ikke pent ut..

Hva var det som traff frontruta? Var vel ikke hodet dit?

En kompis av meg klarte å knuse frontruta med hodet sitt, bruk bilbelte sier jeg..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte på corden på bakhjula.. lå under fartsgrensa, bak en hiace i en sving.. våt vei + pluss diselflekker i veien.. fikk sladd å klarte nesten å rette opp, så kommer det en bil i mot så jeg må svinge unna.. får 180 grader ut av veien.. treffer ett tre med a-stolpen forran.. så den blir dytta inn så frontruta & sideruta sprekker.. det samme skjedde bak, bare at det var en telefonstolpe der. politiet tok fra meg lappen fordi de mente at jeg hadde kjørt uforsvarlig å at jeg skulle vite at de disel flekkene var der. nekta straffeskyld..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet prøvde å lure meg til å gå med på straffeskyld.. de fortalte meg at jeg hadde staffe skyld, å at de skulle skrive det i rapporten.. da sa jeg at det nekta jeg.. da ble politi mannen furt og fortalte meg opp i trynet at de skulle ta fra all ungdommen på nesodden lappen, pga grisekjøring, så skulle de bruke meg som en eksempel.. unskyld at jeg sier det ass, men politiet kan sugeKUKK..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har 3 uker på seg til å gi meg en dom, men det viste seg at de egentlig ikke hadde krav på å ta den i førsteomgang. så nå driver jeg å lager hællvete, så vi får se.. har ikke gjort detta for.. men satser på å få den snart..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker ehrnst..

Da er en advokat satt på saken.. tidligere politimann og bekjent.. så denne saken skal løses.. å det brennkvikt.. ringte politiet å lurte på hvordan det gikk med saken, da fikk jeg beskjed om at juristen som hadde saken var på høstferie.. Så da ringte jeg advokat med eeeeen gang..

Ingen å da mener jeg ingen, kødder med manuell..;)

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider