Manuell Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Kjøpte meg en opel omega 2.0 i.. denna bilen skal driftes til den blir grus og spiker.. men jeg må si de greiene her slepper ass.. Det er fett når det slepper lett;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 hehe :D Ha en morsom vinter :P Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Precious hehe :D Ha en morsom vinter :P det skal jeg;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Kom aldri så langt som til vintern:( det gjorde tydligvis ikke lappen min heller:(:(:(:(:( her er bilen::.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hva skjedde?? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 oj oj så ikke pent ut.. Hva var det som traff frontruta? Var vel ikke hodet dit? En kompis av meg klarte å knuse frontruta med hodet sitt, bruk bilbelte sier jeg.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 jeg kjørte på corden på bakhjula.. lå under fartsgrensa, bak en hiace i en sving.. våt vei + pluss diselflekker i veien.. fikk sladd å klarte nesten å rette opp, så kommer det en bil i mot så jeg må svinge unna.. får 180 grader ut av veien.. treffer ett tre med a-stolpen forran.. så den blir dytta inn så frontruta & sideruta sprekker.. det samme skjedde bak, bare at det var en telefonstolpe der. politiet tok fra meg lappen fordi de mente at jeg hadde kjørt uforsvarlig å at jeg skulle vite at de disel flekkene var der. nekta straffeskyld.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 politiet prøvde å lure meg til å gå med på straffeskyld.. de fortalte meg at jeg hadde staffe skyld, å at de skulle skrive det i rapporten.. da sa jeg at det nekta jeg.. da ble politi mannen furt og fortalte meg opp i trynet at de skulle ta fra all ungdommen på nesodden lappen, pga grisekjøring, så skulle de bruke meg som en eksempel.. unskyld at jeg sier det ass, men politiet kan sugeKUKK.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Er saken ferdig? Ellers skal du få igjen lappen etter 3uker siden du ikke godkjente at de tok lappen din. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 de har 3 uker på seg til å gi meg en dom, men det viste seg at de egentlig ikke hadde krav på å ta den i førsteomgang. så nå driver jeg å lager hællvete, så vi får se.. har ikke gjort detta for.. men satser på å få den snart.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hmmm......det der så ikke pent ut sondre, var oppom for å titte på bilen i går kveld, men den sto under presenning så jeg droppa det, men lappen får du nok igjenn, men du må nok påberegne en bot på sladdehjula dine;) kondolerer på det sterkeste! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Takker ehrnst.. Da er en advokat satt på saken.. tidligere politimann og bekjent.. så denne saken skal løses.. å det brennkvikt.. ringte politiet å lurte på hvordan det gikk med saken, da fikk jeg beskjed om at juristen som hadde saken var på høstferie.. Så da ringte jeg advokat med eeeeen gang.. Ingen å da mener jeg ingen, kødder med manuell..;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hehe, det er bra ;) ja, dem er noen jævler innimellom, gjør alt dem kan og litt til for å ta fra ungdom/yngre mennesker lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 ja.. jeg har lyst på en saftig hevn på de politi folka..!! noen som har noen ideer? jeg er åpen for forslag:aug: dukenukem Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 er jo bare å å rippe opp i gammel historie om litt hasj røyking ere ikke det a;) da blir du jo lokal kjendis og:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg