Manuell Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by ehrnst er jo bare å å rippe opp i gammel historie om litt hasj røyking ere ikke det a;) da blir du jo lokal kjendis og:D tro meg, tanken har streifet meg.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Manuell ja.. jeg har lyst på en saftig hevn på de politi folka..!! noen som har noen ideer? jeg er åpen for forslag Er vel kanskje greit å ha alt ditt på det rene sånn at de ikke har noe å utsette på deg? (iallefall til saken er over og du har fått igjen lappen :D ) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Jess,,.. da er lappen tilbake.. fikk den tilbake i dag tidlig.. det hjelper å slå på alle makter.. da gjennstår det bare å ta hevn:D:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 du kan dytte en blokkfløyte oppi tjenestebilen til han som tok fra deg lappen..da begynner han nok og lure... eller slenge en rakefisk på motorblokka hans ellerno.. lykke til i allefall..jeg hater de blåkledde jævlene Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Mandel du kan dytte en blokkfløyte oppi tjenestebilen til han som tok fra deg lappen..da begynner han nok og lure... eller slenge en rakefisk på motorblokka hans ellerno.. lykke til i allefall..jeg hater de blåkledde jævlene hehe.. takker.. skal se hva jeg får til Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Grattis.... synd med bilen!! Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Astra_Turbo Grattis.... synd med bilen!! Takker.. får se om jeg kommer over noen billige ascona B`er! hadde vært gøy med vinterbil/prosjekt:) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Manuell tro meg, tanken har streifet meg.. jaja, jeg hjelper deg jeg! vi kjøper et stort parti med skikkelig god tjall å sender det med budbil til stasjonen:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg