Gå til innhold

Noen i bergen som vet om noen corollaer som skal hugges?

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

har du vert å sett på lønningen eller den huggaren som ligger bak lønningen?

eg var å plukka dela fra ein 85-mod corolla for 2 veker sida, forgasser, dynamo, bakluke bla. den corollaen stod i fyllingsdalen og skulle huggas dagen etterpå sa gubben i vertfall, men om det har skjedd det veit eg ikkje.

vertfall så stod bilen i fyllingsdalen i den "dumpen" tores auto ligger men bare på høgre sida av veien når du kjeme fra byn, og oppover eit bygge felt forbi mangen høyblokker og heilt på eindan av veien stod den. blå malt corolla i eit lite skogholt.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

har du vert å sett på lønningen eller den huggaren som ligger bak lønningen?

eg var å plukka dela fra ein 85-mod corolla for 2 veker sida, forgasser, dynamo, bakluke bla. den corollaen stod i fyllingsdalen og skulle huggas dagen etterpå sa gubben i vertfall, men om det har skjedd det veit eg ikkje.

vertfall så stod bilen i fyllingsdalen i den "dumpen" tores auto ligger men bare på høgre sida av veien når du kjeme fra byn, og oppover eit bygge felt forbi mangen høyblokker og heilt på eindan av veien stod den. blå malt corolla i eit lite skogholt.

Men du, er du villig til og tjene en slant da? vet ikke hvor dette stedet er akkurat + jeg har ikke muligheten for og komme meg dit, om du er i fana området der med lagunen storsenter så kan du plukke meg opp og vi tar turen og ser :)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider