CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Hva er egentlig den store forskjellen mellom Karakter: C / B. Er det stor forskjell, hva gjør forskjellen? Hvor mange er det? Er det A,B,C,D,E,F? Jeg ser på motorer her og finner en B og en C....C er nyere....derimot B er 86 og C er 89. Jeg skjønner ikke helt dette, kan noen forklare??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Om jeg ikke tar feil er A best og F er rene havariet. Altså (A)ldri en dråpe olje slukt. (B)ruker en liter olje mellom hvert oljeskift ©a en liter olje i måneden (D)rikker olje daglig (F)ull oljesprut aka Finito Hehe. korriger meg om jeg tar feil Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Så det er relativt forskjell....hva kommer det at huggerne (haha bra navn) ikke lister prisen? Og vil du si d er stor forskjell mellom de to? C/B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Ring nå og spør? En C-motor hos en hugger kan være bedre enn en B-motor hos en annen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Det er kanskje, er ikke helt sikker...men tror d, LØRDAG./ Søndag....og husker jeg riktig er det STENGT. jeg trenger alt dette klart før det skal startes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg