Willypolly Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Hallo. Dere som intersserer dere for r/c biler, hva slags biler har dere(bilder?) og hvordan er r/c miljøet der dere er? Har akkurat kjøpt meg en Schumacher Fusion, 3,5 ccm motor på 2,1hk@33000rpm :D :D Bilen har 3 gir, og skal visstnok gjøre opp mot 130km/t. Har ikke fått prøvd bilen enda, men kan tenke meg til at det kan bli noe nifst:eek: Gleder meg som en liten unge, men jeg må vel vente til våren da:( :( :( Noen som har noe tips om en billig og kul "vinterbil" jeg kan kjøpe i mellomtida?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Vet egentlig ikke hva r/c bil er, men rekner med at det er en radiostyrt bensindreven sak da ikkesant ? Iallefall, noen som vet hva en brukenes sånn sak ligger på prismessig? Er megasugen på noe sånt asså.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Har akkurat fått meg en elektrisk volvo S60 med rwd og mulighet for å justere forstillinga!! Har lyst på pug 206wrc type med to gir, kunne kjøpe en for 2000,- Da fulgte det med masse deler og ekstra stor motor m/gir. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Hei, har 2 stk Kyosho USA-1 med .21 motor på 1,7hk.Såkalte monster trucks. Greie å kjøre på snø med, men når gradestokken kryper under -5 så blir fuelen som en ertesuppe og bilene stopper. Tenkte jeg skulle selge dem hvis budet er bra! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Hvor mye skal du ha for gradestokken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jeg vil ha en slik bil! Det har jeg ønsket meg lenge nå. Kan noen kjøpe slik til meg? Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 HF-Racing har peil på dette... Han kommer nok innom og poster litt snart! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jeg har en Serpent Impact som er oppgitt fra fabrikken å bruke 2,6s på 0-100 Km\t (bensinbil, da). Også har jeg en Yokomo TC4 (elektrobil). Og en Tamyia Blitzer beetle (elektrobil)... Jeg kjører i Oslo, men har nesten ikke kjørt i år, får se om det blir litt mer fart til neste år..... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Lenge siden jeg har fiklet med radiostyrte biler... men jeg har endel liggende.. Men de fleste er vel "Veteranbiler" : burde vel prøve få tak i deler til de før det er for seint.. Har bla. Tamiya porsche 959 (1/12 4wd elektro..) Schumacher Cat 2stk Kyosho (mid etellerannet??) 4wd elektro.. beltedrift etc Kyosho 4wd elektro( etterfølgeren til mid, tror jeg) Kyosho Ford RS200 (1/10 skala 2,5ccm bensin 4wd) Diverse 1/12 banebil (elektro) pluss litt 1/8 banebil... plankeracer til 2wd fullfjæring + en sånn gammel boble 1/8 buggy.. med kraftig ramme/ hekkmotor og ultratrege servoer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Har en Tamiya 1/8 Mercedes CLK-GTR, med force 19 eller 21 motor, T2M-pipe, fullt kulelagra, 2-trinns girkasse, Kyosho racing-luftfilter + en del stash. Målt til 110 med laser. Sliter litt med forgasserinnstillinger osv., så jeg har ikke fått kjørt så mye ennå, fixes til våren. Før den hadde jeg en Tamiya 1/10 elektrisk Skyline r33, gikk i 60, men det var for treigt. Før den igjen hadde jeg en Tamiya 1/10 ombygd fra elektro til bensin, funka dårlig. +At jeg har en båt, men mangler radio til den. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jeg har lånt en 1/10 Nitro Schumacher ei stund nå, men den spiser drivverk.. hm.. + att jeg har hatt en bmw av ett eller annet slag, skala 1/10, var vel 1.8ccm motor i den.. artig hobby.. men trenger litt deler, + att jeg har hatt utallig med fly Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 + at jeg hadde et Kyosho Hyperfly for endel år siden, kræsja det for 800+ på 3 dager, skikkelig fiaskoprosjekt. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 jeg har en 4wd racer, sånn halveis off roader med 'pigger' vraka den i fjor:) trenger nytt understell. Tamiya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jeg har en 1:1 vw lupo Den er litt mindre enn de andre r/c bilene dere har nevnt, men den har en bensinmotor.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Et stykk Kyosho Subaru Impreza 1/8 står på hylla med deffekt forstilling, men nye deler ligger vedsidenav den. Får skru den sammen i jula, da er det så kjedelig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg