Gå til innhold

R/C hobby-folk!

Ranger emnet

Willypolly

Anbefalte innlegg

Hallo.

Dere som intersserer dere for r/c biler, hva slags biler har dere(bilder?) og hvordan er r/c miljøet der dere er?

Har akkurat kjøpt meg en Schumacher Fusion, 3,5 ccm motor på 2,1hk@33000rpm :D :D

Bilen har 3 gir, og skal visstnok gjøre opp mot 130km/t. Har ikke fått prøvd bilen enda, men kan tenke meg til at det kan bli noe nifst:eek:

Gleder meg som en liten unge, men jeg må vel vente til våren da:( :( :(

Noen som har noe tips om en billig og kul "vinterbil" jeg kan kjøpe i mellomtida??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge siden jeg har fiklet med radiostyrte biler... men jeg har endel liggende..

Men de fleste er vel "Veteranbiler" :

burde vel prøve få tak i deler til de før det er for seint..

Har bla.

Tamiya porsche 959 (1/12 4wd elektro..)

Schumacher Cat

2stk Kyosho (mid etellerannet??) 4wd elektro.. beltedrift etc

Kyosho 4wd elektro( etterfølgeren til mid, tror jeg)

Kyosho Ford RS200 (1/10 skala 2,5ccm bensin 4wd)

Diverse 1/12 banebil (elektro)

pluss litt 1/8 banebil... plankeracer til 2wd fullfjæring

+ en sånn gammel boble 1/8 buggy.. med kraftig ramme/ hekkmotor og ultratrege servoer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Tamiya 1/8 Mercedes CLK-GTR, med force 19 eller 21 motor, T2M-pipe, fullt kulelagra, 2-trinns girkasse, Kyosho racing-luftfilter + en del stash. Målt til 110 med laser. Sliter litt med forgasserinnstillinger osv., så jeg har ikke fått kjørt så mye ennå, fixes til våren.

Før den hadde jeg en Tamiya 1/10 elektrisk Skyline r33, gikk i 60, men det var for treigt.

Før den igjen hadde jeg en Tamiya 1/10 ombygd fra elektro til bensin, funka dårlig.

+At jeg har en båt, men mangler radio til den.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lånt en 1/10 Nitro Schumacher ei stund nå, men den spiser drivverk.. hm.. + att jeg har hatt en bmw av ett eller annet slag, skala 1/10, var vel 1.8ccm motor i den.. artig hobby.. men trenger litt deler, + att jeg har hatt utallig med fly

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider