Astra Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Heia.... Har en kyosho inferno dxII 1/8 buggy bensin, går greit, men det blir dyrt å kjøre i lengden, da plastikken har en tendens til å knekke etter møter med fortauskanter........:mad: Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet November 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Noen som har en billig monstertruck nitro, så ta kontakt med meg på: willypolly@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 som noen sa så har jeg pusla litt med rc ;) får vel komme innom og post whore litt her.. slenger opp etpar bilder jeg.. har drevet 10+ år med rcbil. i racing osv, gidder ikke ramse opp biler.. kyosho 1:8 skala landmax subaru/skyline . det meste er modda.. hjemmedesignet og laget 4mm 70 serie alu plate chassis.. 5mm carbonfiber støtdempertårn. Alle carbonfiber plater er frest ut for hånd(spytta svart i ei uke etterpå). masse annet.. trimmet TTR 3.5ccm motor(samme som i den schumacher fusion greia. har sett den fusion kjøre, og kjørt sånn. HYSTERISK maskin. et lite tips til eiern av den.. TA DET LITT MED RO. tenk over hva du kjører, og ja. den klarer helt sikkert 130kmh reelt). cvec pipe(justerer mottrykk i eksosen avhengig av pådrag osv). +++++++ massse timer arbeid i denna bilen.. min gamle herjebil. savner den. får vel hive ut et bilde av siste løpsbilen min også da (er pensjonert rcbil fører.. ) Bilen er en TRINITY reflex NT. eneste i sitt slag i norge så vidt jeg vet (spesialimport). motoren var en 1.5 hester 2.1ccm "dennis ritchey håndpreppa Mugen racing" motor. den varva gode 40000rpm. og var egentlig et dumt kjøp.. den hadde rett å slett FOR mye power til å kunne utnyttes på bane i norge..(slapp midt på raka når 2.giret kom inn(dvs 70kmh)). det lille kretskortet på servoen er hjemmelaget digital temp overvåking av motor.. jaja. kommer sikkert til å begynne på med no løp igjen en gang. men det tar så forbanna mye tid.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jeg har en 1:1 vw lupo Den er litt mindre enn de andre r/c bilene dere har nevnt, men den har en bensinmotor.. lolGår den fort????? R/C = Radio Controlled Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jeg har en Kyosho V-one S ! Flott bil, er medlem av Lørenskog Modellbilklubb og gjorde en bra sesong i år!:D Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Her er min Kyosho Ultima etter et møte med murveggen, avbildet på taket av en deilig Corolla 77-modell, som også møtte sitt endelikt i muren: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jeg har en KYOSHO INFERNO MP6 med RB CONSEPT C4 MOTOR og masse option deler(forsterket chassiplate,forsterket svinghjul,3 plate clutc, helstøpt clutchus,torsondiffer foran og bak mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Et bilde til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Og et til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Har en Tamiya TG10 Pro med råeste Novarossi motoren, og det meste av aluminiumsdeler (bærearmer etc..). Alfa Romeo og BMW stasjonsvogn kaross. Går som et uvær, like kjapp som en 1/8 buggy. Hvis noen vil kjøpe, så rop ut. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Hvordan virker girene på slike biler? Girer dere mer controllen? eller er det automat? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 funker som en sentrifugalclutch. , altså automat. men det er justerbart når giret skal slå inn, og i noen tilfeller(feks trinityen jeg hadde) hvor hardt den girer.. slik at den kan gire pent i regnvær.. i løp så kjører man forresten 30minutter finale, med pitstop hver 7.minutt eller no for å fylle suppe.. skikkelig moro.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by HiiP Hvordan virker girene på slike biler? Girer dere mer controllen? eller er det automat? Som regel har du kun ei gitt utveksling, altså et motortannhjul (pinion) og et hoveddrev (spur). Noen har da f ex to-trinns girkasse for å få større aksellerasjon og toppfart. Det fungerer da slik som andre har sagt som en sentrifugalclutch, at det da er to tannhjul på både motordrevet og hoveddrevet, slik at det slår inn etter et visst antall omdreininger er oppnådd, og du dermed får giring. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Smart :) Takk da skjønte man det... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg