MAGUN Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Var en del gøy på http://www.modellhobby.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 får legge ut link jeg også da norges største rcbil klubb.. http://www.lmbk.no med stort forum hvor hele norgeseliten er samlet blandt annet Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Enda en link: http://www.oslomodellbilklubb.no Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Det er Lørenskog Modellbilklubb som er best da!!!!!!:D :D Neste år skal jeg ta noen førsteplasser også, ikke bare andre plasser ;) Noen her som er medlem av Lørenskog modellbilklubb? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 jeg VAR medlem. og pusler litt med websida nå, men skal slutte med den også.. men ja. LMBK er best ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Men uanz, vist noen skal selge en besindreven bil i god stand så gi en lyd... Ikke noe sånne monstertrucks greier, og ikke sånne megalava asfalt racere, men sånne Petter Solberg lignende biler! Send en pm med bilde, fackz og en pris så blir jeg fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Ja jeg er medlem av lmbk,fikk ikke kjørt i år hadde litt andre ting å pusle med.men kommer sterkere tilbake til våren.har forøvrig en serpent impulse.Men Lmbk er best!!!hehe:D Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Spørsmål til Hfracing. Hvor fikk du kjøpt karbonfiber? Jeg skulle veldig gjerne ha det til et kommende prosjekt, nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 alle har slike skumle biler her... sammenlignet med min :( elektrisk Ford Focus 4wd (fjerna forhjulsdriften så nå er det bakhjulsdrift :) ) kosta 2000 Svenske kroner (argh!!! ANGRE!!!) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Nettopp kjøpt meg en brukt Kyosho Peugeot 206 WRC, med GW-12 motor og effektanlegg. Dritgøy!!!! Går ca 70km/t. Nybegynner bil da men.:D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Jeg har en Kyosho Inferno DX-2 1:8 buggye. Den har en del oppgradering, en del deler fra Inferno MP5 osv. Den har en 3.5ccm motor på ca. 1.5hk. Den går jo bra nok, og buggye gir jo mulighet til å kjøre spenstigt :) Blir ikke noe særlig kjøring nå på vinteren. Pleide å gjøre det med den gamle bilen min, men det er så slit å gjøre alt elektrisk vanntett så jeg har ikke gjort det med denne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Har denne her saken til salgs. Det finnes Impreza kaross til den å få kjøpt. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Ideal Har denne her saken til salgs. Det finnes Impreza kaross til den å få kjøpt. Mye??? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 2500 bil/motor/starterbox 2800 bil/motor/radio/radiopakke/starterbox/pluggklype/fuelflaske/noen liter med fuel Nypris er rundt 7000, uten radio... Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Bilde av pugen: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg