Gå til innhold

er det mulig?

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Han har sendt meg meldinger også:

"observant du var

hvordan visste du om d da? har du sånne pakker selv? hehe"

(Om sprøyter.)

"dickhead

ja. d er kjipt å spenn skjønner du. derfor bruker jeg dem på BMW og bol. ......dickhead"

"Folk er forskjellige. Noen bygger kropp, andre spiller fotball. Smaken er som baken, den er delt. At du ikke digger bygging er ikke noe prob, men å drive å slenge dritt kommer du vel ingensteds med. Vil alltid være folk som tenker annerledes og gjør andre ting enn nettopp deg.

La ikke ut noen av bildene for å brife, men fordi noen på kanalen spurte om jeg kunne legge ut nettopp disse bildene.."

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi alle kom nok litt skjevt ut med "Bayerische" helt fra starten. Dvs. 3 innlegg og et lass meldinger på privaten siden.

Uansett, det er lett å glemme at man har med virkelige mennesker å gjøre når man ferdes på nettet.

Her er det altfor lettvint å lire av seg alt det en under normale, edruelige forhold ville ha holdt for seg selv.

Som å trekke B-gjengen inn i dette.

beagleboys01_small.gif

Det er strengt tatt unødig satt på spissen.

SKjønt, han har kun seg selv å takke for de siste dagers reaksjoner. Hvem ellers bør hedres for bildet der han poserer småfrekt? Eller hva med bildet der han nærmest sitter fast mellom en samling motoriserte trillebårer? I tillegg er fraværet av forklarende tekst påtagende.

Nå er det engang slik at et bilde sier mer enn tusen ord, og det fører oss opp i godt over to tusen. Likevel ville jeg, og trolig mange med meg, helst hatt noe å lese på isteden.

Men, hva jeg skal til å si strider mot mine godt inngrodde prinsipper, og jeg snakker neppe på vegne av alle når jeg sier dette:

Kjære "Bayerische", jeg beklager virkelig for hva jeg kan ha kommet i skade for å ytre mot eller om din person.

Det var meningen at det skulle stikke dypt, men det var kanskje ikke helt på sin plass, tatt i betraktning av forumets egentlige funksjon.

Jeg vil gi deg en ny sjanse, for jeg tror at bak ditt overflatiske og innbilske ytre, bor en hyggelig kar.

Kanskje kan vi pumpe jernvarer sammen en dag og diskutere proteinsyntese over en ampull Primoteston.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges da den brøt normale netikette ved å gjengi en pm offentlig og at den med Otto von... sin fredsmeglende post opprettet fred & ro om temaet.

Evt uenigheter rundt dette taes i pm med undertegnede. :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår