drturbo Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Jeg har en helt ubrukt manifold fra Courtenay Motorsport som passer fwd ople med turbo. Den er ment som oppgredring til garret t25 eller t28. Tommy 924 36075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by drturbo Jeg har en helt ubrukt manifold fra Courtenay Motorsport som passer fwd ople med turbo. Den er ment som oppgredring til garret t25 eller t28. Tommy 924 36075 Du har det ja? Ehm, jeg er ikke interessert, men et tips hadde vært å si hva slags motor det er til.. Finnes jo titalls motorer som står i Opel fwd. Minst to med turbo originalt.. ;) Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by turbomega Du har det ja? Ehm, jeg er ikke interessert, men et tips hadde vært å si hva slags motor det er til.. Finnes jo titalls motorer som står i Opel fwd. Minst to med turbo originalt.. ;) detta er et calibra forum da.. er det så mange calibra turbo utgaver??? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by KadettC detta er et calibra forum da.. er det så mange calibra turbo utgaver??? Kan jo være til Calibra med C20NE... Eller til og med V6... ;) Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 da ville det ikke vært et oppgraderings grenrør.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Er kun 1 Calibra med turbo originalt. C20let heter den motoren. Har du grenrøret enda ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg