tenic Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Heisann... Driver med eit nytt prosjekt... Skal lage meg ei sub kasse som eg skal tilpasse garasjerommet mitt mest mulig. Og da lurte eg på hvor mangen grader sete ryggen bak i golf 2'ene er ? (90mod / GL / 90Hk) Hadde vore fint om noen kunne ha funne ut det.. sånn ca ? :) MVH Marius / tenic Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hvorfor ikke bare måle opp og regne det ut selv..? Og ville du bare stolt på andres tall når du skal legge mye arbeid i kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 prøvde meg på å rekne det.. men det vart bare tull.. så da håpte eg på at det var noen som viste det.. Kan den vere sånn ca 60 - 70 grader ? :) Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 enkelt å finne ut sjølv. lag vinkelen med ein tommestokk og mål med vinkel skive. enklare kan det ikkje bli:D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by tenic Heisann... Driver med eit nytt prosjekt... Skal lage meg ei sub kasse som eg skal tilpasse garasjerommet mitt mest mulig. Og da lurte eg på hvor mangen grader sete ryggen bak i golf 2'ene er ? (90mod / GL / 90Hk) Hadde vore fint om noen kunne ha funne ut det.. sånn ca ? :) MVH Marius / tenic garasjerommet? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 ja i bagasjerommet.. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by jettamaster enkelt å finne ut sjølv. lag vinkelen med ein tommestokk og mål med vinkel skive. enklare kan det ikkje bli:D Hehe.. sant det.. du ekke så dum du :) hehehe... Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Eller enda enklere, bare gjøre som jeg gjorde. bare måle med en gradeskive direkte..riktignok ikke vanelig gradeskive, men bedre. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Ole Eller enda enklere, bare gjøre som jeg gjorde. bare måle med en gradeskive direkte..riktignok ikke vanelig gradeskive, men bedre. Ja hvor mangen grader kom du fram til da ?? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg