Särås Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Siv är en stripen träff där alla som vill har chans att köra 201meter och få ett tidkort! Siv går av i Västerås i Sverige och ligger ca: 50 mil fårn Oslo. (Rätta mig om jag har fel) Siv kommer att gå av stapeln 5 gånger i sommar och det hela är en Cup! Mer info finns på: http://www.lazzat.nu Går även bra att ställa frågor här så svara jag! /Jimmy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Tjenare Särås! Rättar...... 40 mil öster om Oslo, E18 går igenom Västerås. Stockholm ligger 10 mil till österut ifrån Västerås. OBS! Detta är en tävling som har backup av Bilsportförbundet! Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 hadde vært fint om dere la inn i calenderen her om alle happningsa...da kan vi bruke calenderen som et konsentrert oppslagsverk for alt som skjer :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Länken finns under Trans Am klubbens träffar under Västmanland. http://www.tacs.nu/meetings/2002/vastmanland/02johannisberg/info.html dragcar Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Särås Skrevet Mars 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Tack! :-) Är det meningen att vi ska köra ET-bracket den 8 Sep? /Jimmy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Jupp, stämmer bra Särås! Det var väl finalen i cupen som skulle köras i Västerås. Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Särås Skrevet Mars 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Finalen kör vi väll 21 spetember? Och hela cupen körs i Västerås... Som jag förstod på Jörgen så skulle 8 & 21 september vara SIV... Så såg jag att den 8 ska vara bracket oxå... /Jimmy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Ööööö... missförstånd, den 8 är det final i bracket cupen samtidigt som SIV. Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Särås Skrevet Mars 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Ok! :-) /Jimmy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg