Sportsvagnen Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Driver i disse dager å skal anskaffe meg en gammel stasjonsvogn fra 1977, hører jo litt av hvert..men sånn kesakt hva er det jeg må ha for å bygge om til AT? Er en B21 motor som nevnt tidligere...fornuftig pris på et 100% komplett kit?:rolleyes: Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 du trenger : Bunnpanne med oljeretur. Turboforgasser Oljekjøler Turbo m/manifoil div slanger. Ny turboeksos ( min 2,5" ?!?) du burde ha : Intercooler Dump kon filter sikker masse smådeler jeg har glemt nå.. kansje noen store også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 og bensinpumpe med trykkregulator og fordeler med større vakumting :D må ikke ha oljekjøler men det er greit å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg