Gå til innhold

Prosjekter på gang

Ranger emnet

Golf4

Anbefalte innlegg

Nå er jo høsten igang og det er tid for oppgradering av bilstereo

til våren 2005.Er det noen her med nye planer for neste år?

Har sjøl mye å gjøre fram til da.Prosjekt på gang:

- Nytt frontsett

- Nye basser

- Eventuelt ny forsterker

- Bedre strømtilførsel

Prosjekt pris ca.35000.-

Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert

Progressive Trance Golf 4 :eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har ikke noe serlig prosjekt på gang, er akkuratt ferdig å innstalere anlegget.

Men det kan være at det kommer ny dynamo og nytt batteri i løpet av vinteren. Kan være jeg bygger ny kasse til subbene også i løpet av vinteren, slik at jeg har en sluttet og en portet kasse. Men vi får se utover vinteren.

Vinner jeg noe penger på lotto eller noe så kommer det ny bil dedikert til anlegg, men det er litt usansynlig at jeg vinner der..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C0bra

Har ikke noe serlig prosjekt på gang, er akkuratt ferdig å innstalere anlegget.

Men det kan være at det kommer ny dynamo og nytt batteri i løpet av vinteren. Kan være jeg bygger ny kasse til subbene også i løpet av vinteren, slik at jeg har en sluttet og en portet kasse. Men vi får se utover vinteren.

Vinner jeg noe penger på lotto eller noe så kommer det ny bil dedikert til anlegg, men det er litt usansynlig at jeg vinner der..

Off... kan ikke slike "lotto innlegg" komme før lørdagen.. nå glemte jeg å levere lotto-kupongen IGJEN! :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nrd

skal prøve å få til noe i golfen...

ny forsterker, spiller, 6x9 og frontsett.

men penger er jo et stikkord :(

Har ett stort prosjekt på gang sjøl, noen estimert beløp har jeg ikke fastsatt enda,

er jo forhandler også så prisen kan være litt misvisende, men veil butikkpris vil nok være på rundt 100k inkl det meste..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp kjøpt ei 99 mod astra som ser passe bra ut men som har heilt standar anlegg i... har mange store plana om kozen æ "skal" bygge ut anlegget i bilen.... har forsåvidt alle komponentan som æ treng i bilen ligganes etter den forrige bilen...

her kjæm problemet......

Må være plass tel barnevogn baki... Ødelegg en god del av plassen som var meint å bruke på anlegg....

jaja... stereo e et must i alle bila.... må vel bruke resten av vinteren tel å filosofere å prøve forskjelige løysninger på kasser tel to 10" + ei barnevogn...

99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil)

87 Volvo 240 B230K (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kitta

nettopp kjøpt ei 99 mod astra som ser passe bra ut men som har heilt standar anlegg i... har mange store plana om kozen æ "skal" bygge ut anlegget i bilen.... har forsåvidt alle komponentan som æ treng i bilen ligganes etter den forrige bilen...

her kjæm problemet......

Må være plass tel barnevogn baki... Ødelegg en god del av plassen som var meint å bruke på anlegg....

jaja... stereo e et must i alle bila.... må vel bruke resten av vinteren tel å filosofere å prøve forskjelige løysninger på kasser tel to 10" + ei barnevogn...

Det er sånne som deg som skal ha Infinity Kappa Perfect 10.1 subber =)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stort prosjekt etterhvert. Skal kjøpe ny bil, cd-spiller, subber, frontsett, multimedia, forsterker, bygge kasse osv osv :D gleder meg skikkelig til å komme igang. må bare finne bil først så jeg har noe å bygge i :D

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Det er sånne som deg som skal ha Infinity Kappa Perfect 10.1 subber =)

Hehe... så du meine d... hehe har to stk pioneer PRS-X720 å to stk TS-W1001VC... så har nu nåkka å starte me, men bli nu vel sekkert bytta ut regne æ me... finnes jo så mykkje anna råå stereo på markede.....

Har lagt merke tel at du førhandle en del produkta Zetec... har du nåkka nett adressa som man kan gå in å se på produktan..... berre før å se ka som e der... kan jo være nåkka interesant før alt man veit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... så du meine d... hehe har to stk pioneer PRS-X720 å to stk TS-W1001VC... så har nu nåkka å starte me, men bli nu vel sekkert bytta ut regne æ me... finnes jo så mykkje anna råå stereo på markede.....

Har lagt merke tel at du førhandle en del produkta Zetec... har du nåkka nett adressa som man kan gå in å se på produktan..... berre før å se ka som e der... kan jo være nåkka interesant før alt man veit

http://bilstereo.lanpro.no/catalog/index.php?language=NO&osCsid=1861c7fe32a394a9809a8a68d6958a60

Man kan ikke kjøpe fra nettbutikken enda da, sånn at du er klar over det..

Ligger noe der, men oppdaterer når jeg får tid, de fleste bare mailer eller ringer..

Grunnen til at jeg foreslo de subbene er at det tar VELDIG liten plass og spiller veldig bra..

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bilstereo.lanpro.no/catalog/index.php?language=NO&osCsid=1861c7fe32a394a9809a8a68d6958a60

Man kan ikke kjøpe fra nettbutikken enda da, sånn at du er klar over det..

Ligger noe der, men oppdaterer når jeg får tid, de fleste bare mailer eller ringer..

Grunnen til at jeg foreslo de subbene er at det tar VELDIG liten plass og spiller veldig bra..

Okey... ska nu uansett se ka som ligg der...

okey så de treng ikkje mykkje plass... treng de mange liters kasser da....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey... ska nu uansett se ka som ligg der...

okey så de treng ikkje mykkje plass... treng de mange liters kasser da....??

Best på rundt 17-18 liter, men spiller bra helt ned i 13-15 (men da sliter man med å få plass til elementet i kassa ;) )

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best på rundt 17-18 liter, men spiller bra helt ned i 13-15 (men da sliter man med å få plass til elementet i kassa ;) )

Mykkje bra sia.... du hadde mye stili stæzh der da... Å så selg du skikkelige spellera å... e jo bra... mulig at æ bli nødt tel å legg igjæn nånn tusen lappa hos dæ ser æ.... hehe...

hold du på å bygge stort sjøl da.... ikkje pris messig men i antall element å forsterkera da...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykkje bra sia.... du hadde mye stili stæzh der da... Å så selg du skikkelige spellera å... e jo bra... mulig at æ bli nødt tel å legg igjæn nånn tusen lappa hos dæ ser æ.... hehe...

hold du på å bygge stort sjøl da.... ikkje pris messig men i antall element å forsterkera da...???

Har endel multimediautstyr liggende

Pioneer da med indash skjerm og dvd, samt endel høyttalere og forsterkere, men noe av det skal byttes ut med nyere modeller da, siden jeg skal bruke bilen som demobil..

Men blir:

Pioneer AVX-P7300DVD

Pioneer AVM-P9000R

SPL-Dynamics forsterkere

Rockford Fosgate høyttalere

skal ha 6,5" i dørene foran og 5,25" i dashen foran, samt 5,25" bak og 2 stk Infinity Kappa Perfect 10" subber.

Så da tror jeg at jeg klarer meg :)

Og seff selger jeg skikkelige spillere :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider