K.A. Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Midtkonsoll og dørhåntak til salgs på Gi Bud auksjon. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Hey! Kunne sååååå tenkt meg den midtkonsollen da!!! :D men de penga de penga!! kunne ikke gått litt ned i pris a? Hvordan byttes denne? Noen skruer på den gamle og vips eller?! Trengs det noe modifisering eller er det samme skrue hullene og alt?! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Gah! De pengene er alltid et problem :) Menne er dette et sett du har, eller har du flere som kanskje kan selges senere? Er interresert i begge deler egentlig, men penger er det dårlig med for øyeblikket Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 fred_stian og spruCe . PM Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 PM sent :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by golf gti16v PM sent :) Tøm innboksen din Mail post@retroparts.no for spm Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Det var noen som ønsket flere bilder av midtkonsoll. Her er noen både med tre og uten Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Kontoen tømt, venter på pm :) går det ikke så send en sms.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 For alle dere interesserte har dere nå muligheten til å vise interesse for midtkonsollen her her Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 :o Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 bump?!?!?!? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hvor i alle dager kan jeg få tak i en sånn vakker midtkonsoll ?!?!?! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Orph Hva er prisen på midtkonsollen ? Alle linkene du har postet er invalide :( De er invalide fordi at de de linket til er fjernet! For å kunne ha "aksptable" priser for de måtte jeg bestille 5-10 om gangen , og markedet er desverre for lite. Jeg hadde 5 , og de brukte jeg et år på å få solgt! Kan ta inn fler men da må det bli et fellesinnkjøp, fordi jeg ikke ønsker å binde penger over så lang tid! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Jeg melder meg på som intressert , punger ut på dagen , er du med orph ? Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Orph Hva var prisene hvis du bestilte 10 stk om gangen da ? Hvis jeg får en samlet bestilling på 10 stk vil kostnaden trolig ligge rundt 600,- . Solgte de enkeltvis for750 - 1000,- . Jeg skal gjøre en forespørsel og komme tilbake på dette hvis det er interesse nok for disse. Skal jeg dra igang en fellesinnkjøpliste på denne? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg