Gå til innhold

Golf3 Dashbord

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

er det mye jobb med å bytte ut dashbordet i en 2'er golf til et 3'er dashbord? mye tilpassing? må man da bytte alt av ledningsnett å slik også? noen som har noen bilder av dette? eller kanskje en guide på jobben? :P

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.pocketrocket.ca/mk3_dash.html

Her står det litt og med litt bilder(små), så vidt jeg vet trenger du alle brytere, speedometer og ledningsnett til dette. Speedometerwire/ledning med en "klump" som sitter på gearkassen (omformer fra wire til elektrisk)

Jeg vet du må kappe og sveise på noen rammer fra mk3 men jeg har ikke gjort dette selv....

Ps. mk3 dashboret er litt bredere en mk2 så du må også kappe dette litt til... Hørt det er en del jobb!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må kappe til rundt a-stolpene, og mot vinduet i fremkant...ikke i bredden. Har prøvd med mitt inne i bilen, bare for å sjekke i bredden...går greit. Blir forhåpentligvis å få det i iløpet av høsten, skal lage en write up. Satser på å få brukt både tilt-funksjonen på rattstammen og blinklys- og vindusviskerspakene.

Trenger et hanskerom...da jeg ikke har bruk for airbag...kan kanskje legge opp ei lunte til den-så kan jeg tenne på hvis jeg ser det går "åt skogen"....:D

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, egentlig ikke...mangler noen brytere pluss ledningsnett. Blir å smelle inn gti-dashen med ledningsnett og sikringsboks, og speedo. Vento-dashen blir reserve om jeg kapper feil, eller noe. Beste er nok å få plukket ut et HELT komplett et. Om noen med mk3 er interessert i å bytte hanskerom mot pass.airbag er det bare å skrike ut!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider