blixern Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hei... Tenkte bare å slenge ut noen bilder av Corradoen... Samtidig som jeg ønsker noen deler til den : *Vindusheis EL til passasjer dør Litt om bilen: Lumma Sideskjørt RS4 Front Dierech (kjøpt av en her på forumet) Badlook sveisa inn i pansre 17x7,5" Hjul CSA eller noe.. (ikke på bilde) Dekor Riller skjært inn i pansret over luftfilter Senka en god del (Nå blå fjærer det står SS eller SSA PÅ ???) Neon kitt under bilen Svært Kon-Filter (Takk til RS-Concept.com) Chippet Å ett greit stereo -Streamer i frontrute er fjernet, ble litt teit når man ikke har nå rieger lengre... Så vis noen har en vindusheis hadde jeg blitt evig taknemlig, wire er ødelagt på min å det er vinter snart...hjelp. :D Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 corra er lekker bil det, men den kler så absolutt ikke dekor.. vekk med vinyl, så har du 1 stykke fin bil i din eie.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Mandel corra er lekker bil det, men den kler så absolutt ikke dekor.. Syns den dekoren passer bilen. Men vurdere å lakke opp bilen vis jeg skal ha mere plastt å glassfiber på den, å da blir den ikke å ha dekor! Takk for svar. :) Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 corrado er kult! men som sagt...dropp dekoren.. helt lik farge som en corrado vi har ståendes også.. har du også beige el. Recaro skinn intriør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 bli nok å droppe dekor etter lakkering ja :) men må først få mer plastikk...corraen kler plastikk...hehe.. ikke el. skinn recaro nei....helt vanlig kjedelige stoff stoler som skal vike for noen bøtte stoler... vwgolf2: blitt pen den golfen din nå, fra helhvit hel-styla til nå nydelig... ;) Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Fin bil, men vet ikke helt hva jeg synes om dekoren. Rått med badlook på Corrado! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by blixern bli nok å droppe dekor etter lakkering ja :) men må først få mer plastikk...corraen kler plastikk...hehe. *Grøss* Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by kaja_marlene *Grøss* da skulle du bare visst hva jon petter hadde for noen planer for corradoen som du har nå ;) hehe fler bilder av bilen blixern? bilder er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 hehehe.... tenkte bare på ett hekkskjørt som mer plastikk... ser liksom ikke helt bra styling front,sideskjørt å org bakfanger... Skal få opp mer bilder ja....Er på jobb nå så har ikke tilgang til flere bilder. men siden hun kaja sier grøss må jeg bar forsvare meg litt;P Syntes ikke det blir overklill med front,hekk,sideskjørt som plastikk..Kansje jeg overdrevv litt da med å få mer.. Skal ikke ha noe vinge eller slikt nei.... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by blixern hehehe.... tenkte bare på ett hekkskjørt som mer plastikk... ser liksom ikke helt bra styling front,sideskjørt å org bakfanger... Skal få opp mer bilder ja....Er på jobb nå så har ikke tilgang til flere bilder. men siden hun kaja sier grøss må jeg bar forsvare meg litt;P Syntes ikke det blir overklill med front,hekk,sideskjørt som plastikk..Kansje jeg overdrevv litt da med å få mer.. Skal ikke ha noe vinge eller slikt nei.... Jeg syns Corrado har fine former som den er.. Har ikke planer om å holde min helt original selv, men det kommer ikke noe mer plastikk enn evt rieger grill. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Jeg syns Corrado har fine former som den er.. Har ikke planer om å holde min helt original selv, men det kommer ikke noe mer plastikk enn evt rieger grill. Hm ja. syntes ikke org.grill kler corra Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by blixern Hm ja. syntes ikke org.grill kler corra Den gamle er hvertfall stygg. Ettersom jeg har den nye så har ikke bytte av grill vært noe hastverk. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Noen som vet hva komplett vindusheis koster ?? Er dette ett kjent problem på corre`r eller er det bare meg som har vært uheldig..? ;) Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 hehe. er nok ikke bare du som er uheldig nei!!! wieren min har også gått av. møller bil skulle ha 5000 for ny komplett vindusheis. noen som har el vindusheis motor til fører siden å selge?? mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 kjøpt deg bil på alvdal ja....han hadde vist betalt 99lapper for den varå kikka på den etter at jeg hadde kjøpt corre selv corrado bør "nesten" være orginal men så synd de har så høye kanaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg