2WD Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Hvordan i helvette kommer jeg inn på dette forumet på mirc? hvordan finne kanaler gennerelt.. Noen? Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by 2WD Hvordan i helvette kommer jeg inn på dette forumet på mirc? hvordan finne kanaler gennerelt.. Noen? skriv /list så kommer alle kanalene som er mulig å få komme inn på.. :) eller bare /j bilforumet.net <-- da kommer du inn på denne sidens kanal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by Mats`ern eller bare /j bilforumet.net <-- da kommer du inn på denne sidens kanal Dersom man er på EFNet vell og merke. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet November 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Takk for svar, men jeg er helt grønn når det gjelder dette. hvor skal jeg skrive hva hvor? Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Trykk på "channel folders" knappen i MIRC og skriv inn i "join channel" feltet: #bilforumet.net så kommer du riktig ;) FØr det må du "connect to irc server" og pass på at det er en server på "EFnet" nettverket. Det finner du et scrollevindu til når trykker på "connect" knappen. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Mange måter å gjøre slikt på. Det er også mulig å skrive /server irc.homelien.no ,trykk enter, og deretter skriver du /j bilforumet.net Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg