Mr.Racer Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 ønskes kjøpt.. gjern ombyggd med større motor osv... er det noken som veit om so hyl ut:D både coupe og sedan er av inntresse:cool: Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 du kan få kjøpe min når den er ferdig:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 en stk gul sedan som er under opp bygging Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 oj så ikke at du hadde svart her jeg. det er en 1200 nå, eller det vil sin at nå er det ingen ting fordi jeg har tatt løs motoren og akslingene. skal bli 2,0 eller 2,2. vet ikke enda. bilder har jeg også noen av pent plasert i garasje Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 du skal vel ikke voldta stakkars kadetten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Ey... alj.. jeg vil ha kadetten din! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 viss du betaler godt så kan du kanskje få kjøpe den. har litt lyst til å leke med den til vinteren. men etter det har jeg ikke plass og råd til å ha den (har jeg vel egentlig ikke nå heller? Voldta? tja, for trang eksos til det:D neida... skal bli race bil bur og stoler og seter. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 så bare det lå no fy fy plast på panseret og forran der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 er ikke fyfy plast det er lekre m3 sideskjørt til kadett gsien min. men som du ser så passer de nesten på kadett c også:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 dakar lille kadetten da... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 nei kadett cen skal nok ribbes for alt som heter krom fangere og lister. her skal det bli helt cleant. pure racing car Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 hapyhappy :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 og viss jeg da slenger på at jeg skal ha bur, 4 punkt sele, bøtte stoler, ikke baksete, ikke teppe inni, men bare aluplater på sidene og i gulvet så er vel du helt i ekstase:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 neh, men det blir vel en grei sladde vogn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 kan jo ikke ha den orginal inni, er jo ikke no side støtte i setene eller noe pent Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg