745TiC Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 VG Hva er det med politikere, er de helt uten hjerne og følelser(/ja det er de jo har jo bevist det gang på gang på gang på.....) Unger forann alt trodde jeg var meningen i Krig og Kjærlighet....... EDIT; Måtte bare vise det til de som måtte bry seg.... Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Ja det var jo en pen bil hun arva.. (hinthint);) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Leste detta i dag jeg også, SYKT rett og slett. Men nok en gang, detta sier alt for mye om politikerne her i landet, trist gjeng med folk. trur det er no spess hjernevasking eller no man må igjennom før man kan bli politiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Mamma (som lever av politikk btw) banna godt når hun leste dette :P Personlig mener jeg at det er hårreisendes i det hele tatt med "boplikt". Det er mye å sette seg inn i for å forstå grunnen til boplikt, men å kreve at en liten unge skal måtte bo på en gård hun arvet, syns jeg er grotesk Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg