Gå til innhold

En som virkelig kan kjøre bil......

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Peer

Litt sørgelig slutt ja :( Men han var flink :)

Ja kjempetrist at biltyven ble tatt!

Tror nesten jeg må legge meg og gråte litt jeg.. :(:(:(:(

Her sitter så å si alle og akker seg over hvor ille det er når biler blir stjålet, men det er vist godtatt å stjele biler hvis du kan kjøre litt. lael.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Folkens, var det ikke slik att i norge så var det noen politi folk som chippet utryknings volvoene så fikk de beskjed att de måtte fjerne chippen? men har de lov til og chippe/trimme politi bilene i amerika da? ohh, glemte meg, alt er jo mulig i amerika ;)

Stemmer det, de chip'a noen volvoer i Bergen tror jeg, uten å betale avgiftene for den ekstra effekten...

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Hvorfor er det alltid slik att purke bilene i amerika altid tar igjen porscher, mustanger og slikt? kan jo nesten kalle den mustangen for en "super bil" mens purke bilen en vanlig ford med blålys på taket... :rolleyes:

Politimotorer er veldig populære på bruktmarkedet i Chevy verden hvertfall, godt vedlikeholdt og går bra. LT1 og LS1 politimotorer er gromme greier. Vet ikke hva som er gjort med de da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi bilene i USA har vell egentlig hele tiden vært gjenspeilet i det som finns av spreke biler på det amerikanske markedet. Dvs, det var betraktelig raskere politibiler på slutten av 60 tallet. (ikke i svingene kanskje ;) )

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi bodde i Houston i -85 fikk fattern en Ford LTD Police som firmabil.

Sett åpninga i Blues Brothers?

Der Elwood ramser opp "It's got a cop motor of four hundred and forty cubic inch plant, it's got cop tyres, cop suspension, cop shocks.."

Police versjonene hadde også en kompressor, den vi brukte hadde fått fjernet denne, men du gode, søte, satan som den gikk....

-70 Camaro

-427 cui Big Block

-TH400

Lenke til kommentar
Del på andre sider