Gå til innhold

hmm... begynte vurdere bytte ut en sykkel.

Ranger emnet

964C2

Anbefalte innlegg

Så en annonse i Classic (eller nostalgia)

1939 Ford coupe... mangler lakk og interiør..

Sideblåser og nyere girkasse...

Selges : 39000 SKr eller bytte Indian...

Synes formen på disse førkrigs Fordene er ganske kuul... og kunne gjerne trengt litt cash akkurat nå.... sport scouten min ville gitt litt mellomlegg..

Men nei, vil ikke selge noe mere... begynner jo å få litt forhold til de kjøretøyene jeg har nå....og jeg har solgt unna ganske mye de siste ti årene for å få råd til det jeg har nå..

Men fristende, det er det!!

1939 Ford Coupe

39ford1.jpg

39ford-1red-060600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den '39en til salgs har jeg sett annonse på også. Tatt i betraktning av at bilen er relativt attraktiv og til den prisen tviler jeg på at det er rare greiene. Eller sagt på ennen måte: å kjøpe noe sånt er greit nok hvis man har mer lyst på den enn noe annet i verden! Da har man KANSKJE nok motivasjon til å gå på.

Hvis man har LITT lyst: ikke kjøp. Ha det gøy med det du har!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Den '39en til salgs har jeg sett annonse på også. Tatt i betraktning av at bilen er relativt attraktiv og til den prisen tviler jeg på at det er rare greiene. Eller sagt på ennen måte: å kjøpe noe sånt er greit nok hvis man har mer lyst på den enn noe annet i verden! Da har man KANSKJE nok motivasjon til å gå på.

Hvis man har LITT lyst: ikke kjøp. Ha det gøy med det du har!

Ja, den var litt lavt priset...

Det er vel den typen bil jeg egentlig kunne tenkt meg... men tror ikke tidspunktet for sånn bil er her ennå... har liksom ikke blitt helt ferdig med de andre prosjektene jeg har..og bilhobby krever endel plass og ting..

men skal ikke se bort fra at det står noe sånt no' i garasjen min om noen år...:)

Det er oxo lettere å svi av lønningen enn å selge noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er at ACCN og NoSRA vissnok sliter noe j... for tiden med dialogen mot Veidirektoratet. Ingen vil si noe, ingen vil ta ansvar, en sak som ligger der inne (som vissnok ligner mye på min) har de fått til svar at "vi kan godt avgjøre den nå, men da blir det garantert avslag". Hvis de venter kan det KANSKJE bli noe annet.....

Spør du meg virker det som det er noe i emning. Dette "føler" en innarbeidet, byrakratisk organisasjon lenge før det skjer noe. Nesten som når det går rykter om nedskjæringer i det private. Kanskje det er vår kjære, bil-elskende samferdselsminister som snart kommer med noe "glupt"?

Er sjeleglad for at min søknad er avgjort på den lokale trafikkstasjonen, og ikke ble videresendt.

Har man plass og tid kan det kanskje lønne seg å kjøpe et objekt, sende en søknad og legge det litt på is?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider