herbal Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Har sett at det er en del som har lagt inn "toona" biler her... Prøvde litt selv, og syns jeg fikk et bra resultat. Kom gjerne med ris eller ros.. Har holdt bilen helt original, og prøvd å gjøre det sånn at det ser så ekte ut som mulig. Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Fin den da. Speilet så litt... rart ut kanskje. Og felgene var litt unøyaktige. Bare sånn for å være pirkete ;) Noen som har tutorials på hvordan man gjør det? Vil prøve meg litt jeg og Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paradoxic Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by herbal Har sett at det er en del som har lagt inn "toona" biler her... Prøvde litt selv, og syns jeg fikk et bra resultat. Kom gjerne med ris eller ros.. Har holdt bilen helt original, og prøvd å gjøre det sånn at det ser så ekte ut som mulig. hehe den var fet men hvordan modder du sonn i photosop Siter nissan 200sx er litt for unnervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg