GolfRallye Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Selger 1 stk. Bensintrykkregulator for Porsche. Passer fint til oppgradering av G60. Trykket er 3,5 bar mot 3 bar originalt. Delenumret er: 0 280 160 263 ( Bosch). Kostet meg 1000,- kroner ny. Brukt i mindre enn to måneder. Selges kr. 400,- Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Hei! Er den solgt? Jeg kjøper den gjerne! Mvh Casper Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Desember 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 SOLGT Sendte den idag. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Jaggu sendte han den ikke idag ;)) Gleder meg til den kommer slik at jeg får opp hK i bilen min ja ... Fiint Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Hvilken farge er det på den Corradoen? Såg så spesiell ut Er det mye og hente på å skifte denne trykkregulatoren!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Jeg kjøpte min hos porsje, den gir 4bar. (har måler i bilen!) Kosta 425.-ink eller no sånn (tror det er samme som G-tech i drammen selger,husker jg ringte dit og de tok nøyaktig på krona det dobbelte av porsje, og det kan da ikke være tilfeldig. tenk å ha 100% avanse da... har uansett bare hørte minusting om det firma der) Regulatoren jg kjøpt mener jeg satt på 944 2,5 16v (uten turbin) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 kjøp nu heller en justerbar en.. dem ligger på ca 1400.-:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by G60Turbo Jeg kjøpte min hos porsje, den gir 4bar. (har måler i bilen!) Kosta 425.-ink eller no sånn (tror det er samme som G-tech i drammen selger,husker jg ringte dit og de tok nøyaktig på krona det dobbelte av porsje, og det kan da ikke være tilfeldig. tenk å ha 100% avanse da... har uansett bare hørte minusting om det firma der) Regulatoren jg kjøpt mener jeg satt på 944 2,5 16v (uten turbin) Kjøpte min hos Autoelektro i Kristiansund. Kosta 1000,- blank. Er ikke sikker hvilken Porsche som bruker den. Hadde vært interessant å hørte med Autocentrum Sport (eller hva nå de heter) hva de tok. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Jeg kjøpte den på autozentrum i oslo.... ringte rundt og styra i et par dager (måtte ha no å gjøre på jobben!) ringte bosch og masse firmaer for å finne ut av hvilke porsjer som kjørt på hvilke bensintrykk som brukte sånn regulator, fant til slutt den her. Kan legge ut delenr. må bare ned i boden å titte..... Og jeg fikk den i fancy orginal porsje eske da...:D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg