Gå til innhold

Sikkerhet for gjenstander og bil

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fins også i enkelte biler, i forbilndelse med setevarme eller varsellampe for bilbelte...

Hadde dog ikke følt meg trygg, da slike brytere slutter og fungere etter en tid...

Neida, mine brytere i min 22 år gamle 240 fungerer den dag idag :D

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg bodde var det faktisk tryggere å sette bilen på gata enn i garasjen under blokka. Dette fordi at der fikk de arbeidsro, og hvis det kommer noen så er det jo bare å gjemme seg i en krok, og så er det ingen som legger merke til noe. Utrolig mange som mistet bilstereo og diverse i blokka der! Så jeg vil heller kalle felles garasje for falsk trygghet.

Ja, det er vel derfor det er billigere med forsikring hvis du gar garasje.

Å la en bil står ute året rundt med det været vi har i Norge skaper jo en slitasje på lakk og metall som gjør at bilen fort ser dårlig ut.

Jeg har 2 alarmer og tracking system. Dette fungerer meget bra. Så fort alarmen går ringer telefonen min. Får de av en alarm starter den andre automatisk. så bytter de to frem og tilbake.

3 ganger har noen prøvd å ta bilen min, men har den enda jeg!

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unngå inbrudd? kjøp 240, da gidder de ikke kikke på bilen engang :p

eller, legge inn slik sensor som er i setene på 240 hvis en ikker har på sele, bare med en bryter, så hvis noen stikker av med bilen, så blinker å klikker det, helt til tyven blir gal, river ut håret sitt idet han løper bort skrikenede som ei kjerring.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider