lars-frr Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Skal sette på effekatanlegg nå ,, har bestill den med 2 dtm stusser som peker oppover .. Men noe jeg kom på idag er at siden jeg ikke har 90 fanger , så vil vel rørene stikke veldig langt ut bak. Kan ikke tenke meg at dette kan se pent ut .. Skal jo sette på 90 fangere med tiden .. Men det haster ikke . Noen formeninger om dette evt bilder av golf med små fanger og dtm stuss .. Takk Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 ja..det ser ikke bra ut.. det gjør det heller ikke med den potta jeg har. små fangere går best sammen med en rett tut ut bak eller to små rør som bøyes nedover (ja jeg er litt sær :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg