jackpot Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 henta bilen på opprettingssjappa på onsdag.. kom etterhvert hjem.. kobla på cdvekslern igjen.. den laga sånn vanlig godlyd at den 'loader' cdmagasinet.. men når jeg trykka på 'eject' kom det bare delvis godlyd.. og brått fikk jeg ikke no særlig lyd ut av den i heletatt :( når jeg velger 'cd' på spellern så blinker bare 'RESET' i displayet.. men radio funker da.. hurra hurra.. jævlig irriterendes uten cd! :mad: har testa å koble litt frem og tilbake men uten hell... alt sitter fint bak spellern også.. spellern er en Sony XR-CA600X og vekslern er Sony CDX-646.. hjelp hjelp. ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 sony er problemet :mad: Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 takk, da får jeg bare bla opp litt fra den utømmelige lommeboka mi. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 du kan prøve å høre med en service tekniker om problemet kan bare være justreing som må til. har hat problem som de har fikset. må til på eldre utstyr Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Virvar du kan prøve å høre med en service tekniker om problemet kan bare være justreing som må til. har hat problem som de har fikset. må til på eldre utstyr hmm.. er under ett år siden jeg handla det nytt.. funka jo før jeg tok den *ut* av bilen ;) kanskje jeg skal ta en telefon til sony istedet.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg