Gå til innhold

Rallyefront, hvilken pris kan man forvente brukt?

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

faen for en tullette pris! er ikke akkurat så kult att det er vært 8000! må jo være noen flere sider som har litt bedre priser da.... for var RIMELIGE høye priser på alt på den siden der... ingen som vet om noen svenske sider f.eks som har slikt da...?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

faen for en tullette pris! er ikke akkurat så kult att det er vært 8000! må jo være noen flere sider som har litt bedre priser da.... for var RIMELIGE høye priser på alt på den siden der... ingen som vet om noen svenske sider f.eks som har slikt da...?

NBS skal vel ha 12.500 for frontpanel, grill & lykter mener jeg når jeg spurte der for en par år siden.

Noe under 7500-8000 nkr trur jeg ikke man finner det for nytt.

Phantom, regner med 4500-5000 skal være mulig å få for det.

Men hvorfor selge det? Kommer til å angre når vinteren kommer å du kjører rundt med to enkle glassklare lykter å lurer på hvor svingen er. :)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

NBS skal vel ha 12.500 for frontpanel, grill & lykter mener jeg når jeg spurte der for en par år siden.

Noe under 7500-8000 nkr trur jeg ikke man finner det for nytt.

Phantom, regner med 4500-5000 skal være mulig å få for det.

Men hvorfor selge det? Kommer til å angre når vinteren kommer å du kjører rundt med to enkle glassklare lykter å lurer på hvor svingen er. :)

runde lykter lyser vel best ? hvis det var det du mente..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Har ny grill , klar glass lykter (med sote kryss ) og jetta nedre grilllist på min nå om du er interisert i et lite bytte + mellomlegg selfølgelig. Kommer ann på hvor mye du skal ha i mellom. og hva som er planen din ...

Planen var angeleyes.. Folk får si hva de vil men jeg vil i alle fall ha den... Hvor mye hadde du vært intressert i å legge i mellom ?

Prisen på dette i butikk skille jo en del da

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider