Gå til innhold

lovlig med toppstripe på fornt vindu ?

Ranger emnet


tenic

Anbefalte innlegg

Fikk 750kr i bot for det for en 3-4 år siden. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var lov med en dritt i frontruta, om den så var 2cm eller 20cm som min var

Jaja, Ung & dum engang jeg å :)

 

Har ikke sansen toppstripe i hele tatt mer, om du på nød & liv skal

ha en så ta den i svart så den ikke syns så bra.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEIN NEI NEI, ikke lovlig med noe som helst i frontruta, eller siderutene foran... tilogmed wunderbaum er ikke lov å ha i speilet, eheh :D ahhh, ble stoppa en gang ja, fikk bare advarsel da... hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

NEIN NEI NEI, ikke lovlig med noe som helst i frontruta, eller siderutene foran... tilogmed wunderbaum er ikke lov å ha i speilet, eheh :D ahhh, ble stoppa en gang ja, fikk bare advarsel da... hehe

 

hvis du kjøper toppstripe fra foliatec så følger det med tuv godkjenning. Topp stripa koster ikke mer en 98kr, så det er ganske billig med tanke på at det følger med papirer.

Hørte noe om at du kan ha toppstripe på front ruta hvis det er en orginal stripe der, feks sota gradvis.

På bilen min er det til og med streker på hver side som forteller hvor langt ned du kan ha stripa.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daho

 

hvis du kjøper toppstripe fra foliatec så følger det med tuv godkjenning. Topp stripa koster ikke mer en 98kr, så det er ganske billig med tanke på at det følger med papirer.

Hørte noe om at du kan ha toppstripe på front ruta hvis det er en orginal stripe der, feks sota gradvis.

På bilen min er det til og med streker på hver side som forteller hvor langt ned du kan ha stripa.

 

Hvor å hva er foliatec? ett nettsted, link? butikk?? hvor? hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår