Laaars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hei. Hvilke dager og til hvilke tider går "Pimp my ride" på MTV? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Pimp My Ride airs Sundays @ 9:30 p.m. ET/PT ET/PT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Mandag til Torsdag. Fra 23-24!! 2 episoder!! Åja,de har begynt å sende sesong 2 nå...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 på http://www.suprnova.org kan du laste ned alle episodene, er ei fil på ca 2.5gb med alt:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Åja,de har begynt å sende sesong 2 nå...... Noe annet offiselt sted der jeg kan lese svart på hvitt at de har begynt å sende sesong to(altså ikke de 15 første episodene)? Står jo ikke noe om det på mtv siden og ingen nye episoder er sluppet på nettet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Mandag til Torsdag. Fra 23-24!! 2 episoder!! Åja,de har begynt å sende sesong 2 nå...... Jeg så på det igår, og da begynte det klokken 22.00 og varte til ca. 22.25, deretter en pause til ca. 23.00 og varte ca 25min til.. Kanskje jeg tar feil her, men tror jeg så riktig på klokka... uansett går det fra mandag til torsdag som Volvo-Lars nevnte!! skal nok få med meg det idag også:D mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by hercem Pimp My Ride airs Sundays @ 9:30 p.m. ET/PT ET/PT Det der gjelder vel bare for "amerikansk" MTV? :rolleyes: http://www.mtve.com er vel den europeiske siden.. og der står ikke no om Pimp... og da går det vel et halvt år eller no før det kommer nye episoder.. Men det går vel på MTV på mandagene? serie 1.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Nå i hælja så var det "New seasons" weekend på mtv!!! Da sto det på skjermen at det kom nye episoder av bl.a Pimp my ride. I går fra 23-24 var det 2 episoder.....en gul Chevy pick-up med camping tak på planet,blei blå å rå!!! Var åsså en Mustang 89 trur jeg som blei rød,med gulltrekk på cabtrekket++++ Jeg har ikke sett disse før!! Noen som har? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Nå i hælja så var det "New seasons" weekend på mtv!!! Da sto det på skjermen at det kom nye episoder av bl.a Pimp my ride. I går fra 23-24 var det 2 episoder.....en gul Chevy pick-up med camping tak på planet,blei blå å rå!!! Var åsså en Mustang 89 trur jeg som blei rød,med gulltrekk på cabtrekket++++ Jeg har ikke sett disse før!! Noen som har? det kommer nye episoder ja... de sa vel ikke noe om når... ;) det du så er gamle episoder... har alle (1-15) men det blir kjekt med nye episoder ja... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Nå i hælja så var det "New seasons" weekend på mtv!!! Da sto det på skjermen at det kom nye episoder av bl.a Pimp my ride. I går fra 23-24 var det 2 episoder.....en gul Chevy pick-up med camping tak på planet,blei blå å rå!!! Var åsså en Mustang 89 trur jeg som blei rød,med gulltrekk på cabtrekket++++ Jeg har ikke sett disse før!! Noen som har? Jeg har sett dem, og har dem liggende på maskina mi hjemme.. Sitter ikke der nå, så jeg får ikke sjekka hvilket nr. de er i rekken, med det er fra første sesong, ihvertfall.. av de siste, mener jeg å huske... Så Civicen i går kveld.. sikkert sjuende gangen ihvertfall jeg har sett den.. og etterpå satt jeg meg & så på F&F for ørtende gang.. dama blir vel gal snart.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Nå i hælja så var det "New seasons" weekend på mtv!!! Da sto det på skjermen at det kom nye episoder av bl.a Pimp my ride. I går fra 23-24 var det 2 episoder.....en gul Chevy pick-up med camping tak på planet,blei blå å rå!!! Var åsså en Mustang 89 trur jeg som blei rød,med gulltrekk på cabtrekket++++ Jeg har ikke sett disse før!! Noen som har? Jeg så den blå pickup'en. Ble tøff ja. Har aldri fulgt med på dette, bare sett det nå og da. Så jeg tenkte det var greit å få greie på når det gikk så jeg kan se det da. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Her er Sesong 1. Episode 1 = Daihatsu Hi-Jet Episode 2 = Cadillac Sedan DeVille Episode 3 = Oldsmobile Cutlass Supreme Episode 4 = Honda Civic Episode 5 = Mitsubishi Mirage Episode 6 = Ford Mustang Episode 7 = Ford Ranger Episode 8 = Pontiac Trans Am Episode 9 = Chevy Luv Truck Episode 10 = Mustang Convertible Episode 11 = Nissan Maxima Station Wagon Episode 12 = Volkswagon Baja Bug Episode 13 = Honda CRX Episode 14 = Toyota Land Cruicer Episode 15 = "Un-pimpable ride" Fritidsproblemer? neeeh (kunne lagt til link og bilde til alle :P ...noen? ) Om noen har sett noen andre enn disse så er det season 2. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Det virker som om at det stemmer at det går mellom 23-24.. for jeg slutter kl2300 på jobb og har da noen ganger fått med meg en episode av det når jeg kommer hjem..... Noen som har en link til den videoen med trucken? Vil se den Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Dodgy Her er Sesong 1. Episode 1 = Daihatsu Hi-Jet Episode 2 = Cadillac Sedan DeVille Episode 3 = Oldsmobile Cutlass Supreme Episode 4 = Honda Civic Episode 5 = Mitsubishi Mirage Episode 6 = Ford Mustang Episode 7 = Ford Ranger Episode 8 = Pontiac Trans Am Episode 9 = Chevy Luv Truck Episode 10 = Mustang Convertible Episode 11 = Nissan Maxima Station Wagon Episode 12 = Volkswagon Baja Bug Episode 13 = Honda CRX Episode 14 = Toyota Land Cruicer Episode 15 = "Un-pimpable ride" Fritidsproblemer? neeeh (kunne lagt til link og bilde til alle :P ...noen? ) Om noen har sett noen andre enn disse så er det season 2. Jeg har lastet ned alle episodene på DC. Tok ca 30 min pr episode. Så en episode mens jeg lastet ned en. Så de på to dager. Gleder meg til sesong 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by EvenS på http://www.suprnova.org kan du laste ned alle episodene, er ei fil på ca 2.5gb med alt:) Fant ikke den, jeg. Hvordan funker egentlig torrent? tok jo et kvart sekund å laste ned 700 mb ... ser dårlig ut.. hvordan få ned alt? Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg