Golf4 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Takker så mye for ditt tilbud.Litt langt til Elverum.Selv om jeg har en svoger der. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 bare hyggelig, bare å si ifra hvis det skulle være noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Kommer nok til det ja. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Har tenkt litt på dette.Hvor lang tid må du ha.Autod. Meningen er Focal Utopia 13".Si meg mer hva du trenger til dette. Gjerne pris med alt,hvisdu klarer. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 må nesten se litt hvordan det ser ut i bilen, så må jeg vite litt om hvordan du ønsker at det skal se ut, ( om det skal trekkes med teppe/vinyl eller om det skal lakkeres ) men fra 3500kr og oppover. kom med ønsker og foslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Vil bare skyte inn at hvis Anders bygger den kassen for deg så får du en ekstremt velbyggd kasse med en finish du bare kan drømme om... Det råeste er at alt blir like gjennomført uansett hvem han bygger for... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Heisann igjen autod. Klarer du å få sjekka bak på en Golf4 stv sjøl med hensyn til mål? Blir langt å kjøre veit du.Gi meg tilbake melding om du fikser det. 00 mod. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 skal se hva jeg får til,kjenner ingen som har stv, frua har en vanlig 4dørs men jeg vet ikke hvor mye forskjell det er på dem. kommer tilbake når jeg finer ut mer.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Takker for det.Da venter jeg svar fra deg.Bilen skal ikke være før neste år.Så du har god tid. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Jeg hadde betalt Anders dobbelt så mye som en wannabee innstallatør tar....Bare fordi jeg vet at det blir så mye bedre enn alle andre.....:D :D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Heisann autod. Sjekk Loco Corsaen på bassbrothers.Tviler IKKE på det du sier Tor S AA. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 link...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Kansje litt "posthore" av meg å svare her men Her har du corsaen Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Heisann autod. Håper du er flinkere til å bygge enn jeg er på data.HEHEHEHH. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 det ser jo bar ut det :) mange måter å gjøre det på....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg