Gå til innhold

Ny Konge på veien

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

1095145141.01103.jpg

"Hva er det som er 6,55 meter lang og 2,7 meter høy, og som burde skremme vannet av de fleste i trafikken?

Nei, vi forsøker oss ikke på en dårlig vits - det er snakk om personbilen CTX (som står for «commercial extreme truck»), som er basert på rammen til en lastebil som blander sement."

...

"- Vi kan se det som et kjøretøy for forretningsfolk som ønsker å gi et særpreget inntrykk. I personlig bruk er den for folk som ønsker å si noe om seg selv, legger han til. "

Kilde: VG Nett

Noen som føler for å kommentere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for at ladetrykksnåla mi kryper over 1 kg, hvis den kommer snøftendes bak meg ja.....

Edit: Seff med utenlandske skilter da....

Bondevik og gjengen klikker nok, når den kommer inn her som "vare"bil

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D

Det er seriøst noe av det frekkeste jeg har sett på lenge, skulle jeg hatt STOOOR bil skulle jeg utvilsomt hatt en slik en. Men som nevnt, tror jeg ikke heller det blir mange av de i Norge, tatt i betraktning de jævla avgiftene....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et satans beist! Får jo disse F-350'ene osv. til å virke veldig smått ut i forhold...

Skremmende, men må jo være genial PR å bruke denne som reklamebil hvis man jobber i byggebransjen eller annet... Kan nok sikkert "haul some heavy payload" også...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke være skråsikker, men i og med at denne "bilen" veier 7 tonn så får vel den som liten lastebil (C1), dermed er det vel ikke andre avgifter enn mva man må betale? Correct me if I`m wrong.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

For et satans beist! Får jo disse F-350'ene osv. til å virke veldig smått ut i forhold...

Skremmende, men må jo være genial PR å bruke denne som reklamebil hvis man jobber i byggebransjen eller annet... Kan nok sikkert "haul some heavy payload" også...

nå er den da bare 5 cm lengre enn en F-350 da ...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider