p10 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Heisann! Er det noen med Opel Vectra som kan hjelpe meg med å måle bredden på koffertlokket? Har lyst til å prøve å montere den spiolerleppa som sitter på Vectra 2000 på Primeraen min, men før jeg går til innkjøp av en slik, skulle jeg gjerne visst bredden på koffertlokket, så jeg vet om spoileren har rett bredde... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Bredden på bakluka er 120cm. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Takk! Er luka like bred hele veien? La merke til at Primera-luka blir bredere og bredere fram mot bakruta... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg