ibanez Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Vel.. Satt her uten noe bil å modde.. så så jeg at brodern hadde modda en impreza.. Så jeg slo til jeg og, og jobbet litt med samme bilen. Her er resultatet, er ikke helt fornøyd enda, men legger den ut bare.. Org: Modd: Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 samme bilde som brorn din modda på for lenge sia!Ser ut som at den er liksom tegna,på en måte.Men ellers en bra modd Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by MR.156 samme bilde som brorn din modda på for lenge sia!Ser ut som at den er liksom tegna,på en måte.Men ellers en bra modd hvorfor bumper du gamle tråder? denne er jo ifra september:rolleyes: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 dette er en 4 gammel post så dette liker vi å kalle en bump... btw: fet mod broshan men vingen er utydelig og røra til ic'en er utydelig :D gammel gammel mod dette ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Så lang tid skulle det ta å få liv i posten min ja ser jeg :P Vel, den modden der er... hmm, dritt? Jeg dreiv på med en uppdate av den før h-d`n min klikka i høst en gang. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 enig der MSpeed....hva er poenget med å ta opp 4mnd`er gamle poster ??? håper folk forbedrer seg i løpet av den tiden....ikke er d så interessant å se gamle modde poppe opp med en lam kommentar på de.... no offence ibanez... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 nabgler farge i frontlyktene, ikke engang klare lykter er helt fargeløse..et lite forslag til endring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg