colle Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Min niende bil... *oppdatert 14.11.04* nye felger skjørt (ikke ferdig) front (ikke ferdig) sideskjørt (kommer) fargeskift (kommer) spoiler (kommer kanskje) noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hmm.. lurer på hvor jeg har sett felgene.. er vel de MSpeed har brukt på en annen bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 impreza fangeren var litt feil, pga att den peker mot oss mens bilen peker til siden... ellers bra den :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by X-ecutioner Hmm.. lurer på hvor jeg har sett felgene.. er vel de MSpeed har brukt på en annen bil:) kan godt være, men jeg tok de fra en Noble M14. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by colle kan godt være, men jeg tok de fra en Noble M14. det gjorde jeg å;) dessuten så er de ikke i den samme vinkelen som de felgene jeg brukte var... angående modden.. frontfangern er skjeiv..anbefaler deg å finne en fanger som er i nøyaktig samme vinkel som lexusen... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 ok da har jeg oppdatert denne, endra en hel del som de som så d første bilde kanskje husker hehe c+c :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Rålekker, colle.. Rålekker! Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by FreddyB Rålekker, colle.. Rålekker! hehehe takk, skal fikse på de hjulbuene nå, så blir den smukk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 OPPDATERING!! CHING CHING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Ser asfalt bak kanalene (de er tynne som papir) Den svart stripa er nederst er for lang en kanalen over... går litt inn på bak hjulet Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 jepp, så d nå :D skal fikses Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 satan, jeg føkka frontfangern og måtte starte me den på nytt, men syns denne ble 10 ganger bedre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg