Don Maggi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 håper dere syntes hun er like pen som det jeg syntes!!!!!! Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 ingen av bildene er synelige Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Maggi Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 hvordan gjør man det da jeg har ikke noen internett side jeg tar bildene fra men fra mac´en min... Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Legg ut her: http://www.photobucket.com Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Maggi Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Du mangler noe på den ser jeg... skjermlistene/byggerne. Har plukket av all plastikk på min cab så du kan gjerne få kjøpe de billig ;) Den ene må fikses litt, men ikke noe stor jobb. Så bør du plukke av de kromlistene rundt sidevinduene dine.... og selge de til meg ;) :D (Trenger slike VELDIG sårt til min....) BTW: Lukter litt sparkel på sidene dine. (Fjernet sporet etter listene...) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Det var f*** på tide med bilder don maggi. blir bra dette. rene linjer!! kommer bortom en dag tenker jeg. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Maggi Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 jeg må fikse bak fangeren den sitter ikke riktig. byttet hjulbuen skjermen bak på den ene siden å da "mistet" jeg hullet til festene. hvordan skal jeg fikse det. hvis dere skjønner sparkel er fint det, prøvde på å få den så kleen som mulig... klarte det til en viss grad.... Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg