Gou Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Og hvilken diff er det du skal ødelegge med den? ;) :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 møtte på litt forvente problemer i dag dog.... Trenger dynamo med brakett fra golf3 1.6i 8v...... eller fra en diesel ... passat,vento osv r passer nok også om noen har dynamo liggende fra disse, så si ifra ;) dynamoen må sitte lavt, foran vannpumpa omtrent, 16v dynamo går på, men skulle gjerne vært litt lavere Litt hk blir det nok ja :D verste eksempelet jeg har sett tok ut 408hk med det oppsettet her, men sååå langt skal ikke jeg gå, alt over 250hk er jeg fornøyd med, spinner jo bare uansett..... Toppen er litt spesiell, VW motorsport som har mekka den sammen :cool: Diffen som skal ødelegges er av type standard, men jeg kjører så pent så det går nok bra. Skal få tatt bilder av hjula snart og... Håper bare jeg blir ferdig før snøen kommer :rolleyes: Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Vil ha ...:cool: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Selges til sommern. da mest sannsynlig med 16v motor, 139hk. Med den motoren her blir nok prisen uspiselig for de fleste er jeg redd.... blir + 50.000 med denne motoren i forhold til 16v motor Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by G60Turbo Selges til sommern. da mest sannsynlig med 16v motor, 139hk. Med den motoren her blir nok prisen uspiselig for de fleste er jeg redd.... blir + 50.000 med denne motoren i forhold til 16v motor kommer du med en total sum så vet du aldri om det komme ein eller annen løgnas med penger ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 tja tja.... total sum er ett stygt ord, får meg til å vurdere å tenke på å regne ut på hvor mye som har gått med på denne bilen..... Kunne vel kjørt rundt i en TT eller lignende nå om pengene hadde blitt brukt på andre måter, men det hadde vel ikke vært like arti? Veldig vanskelig å gi no pris enda da den ikke er ferdig, vet jo aldri hva man plutselig finner på at man skal gjøre... men sånn ca så blir det vel 60.000 med nyoverhalt 16v motor. Specs på bilen blir da: 16v kr motor, nyoverhalt 139hk G60 girkasse og clutch G60 bremser foran og bak Rallye front Jamex høyde og trykkjusterbart gewinde RS foran og 90 bak 2.5" gruppe A eksos G60 Edition One interiør, el. recaro Corrado G60 instrumenter 9x16 schmidt modern line med toyo proxes, nytt pr dags dato Audi håndtak, monovisker,Golf3 blinklys, luftinntak i h.forskjerm osv osv..... er vel noen bilder her som viser åssen bilen ser ut Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Nye bilder og nye modifiseringsoppdateringer ønskes TAKK! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by VWLOVAH Nye bilder og nye modifiseringsoppdateringer ønskes TAKK! :D du må nok vente til den er ferdig ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Langt fra ferdig, men motorrommet begynner å ta form. (ledningene skal vekk ja ;)) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by G60Turbo Langt fra ferdig, men motorrommet begynner å ta form. (ledningene skal vekk ja ;)) Fan heller man ser jo ikke grenrörer som jeg har sveiset..angry Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Mr.X Fan heller man ser jo ikke grenrörer som jeg har sveiset..angry Hadde du enda vært edru når du sveisa hadde det kanskje vært no å vist fram! :???: Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Hvilken turbo er det snakk om? T3/T4-hybrid? A/R? Trim? Hvlike impellerhjul? GT-serie? Stage3-hjul, kanskje? Vanlige- eller kulelager? Pris? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hvilken turbo er det snakk om? T3/T4-hybrid? A/R? Trim? Hvlike impellerhjul? GT-serie? Stage3-hjul, kanskje? Vanlige- eller kulelager? Pris? Er en T3 super 60 med 60 trim. Compressor .60 ar Turbin .63 ar Glidelagret for bedre holdbarhet på høye trykk. Krb sa det var T4 kompressorhus. Veil pris ligger på 9500+mva hos krb Ifølge flowmappen skal den visstnok holde følge til 350hk på min motor, men så langt skal jeg ikke, 250+ er målet. Bare å si fra om du trenger turbo, skaffer det meste til bra priser ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Når tiden er moden skal også jeg kjøpe en turbo, men fra Europa er det 100% uaktuelt. Blodpriser overalt :( De gode nyhetene er at en får ting fra USA til en billig penge, sjekk bare denne: Garrett T3/.60AR/60Trim-T04E/.63AR/Stg3-hjul. Er mange på Honda-Tech som bruker denne (få, om noen klager/feil/mangler), og prisen? USD$550. Disse folkene er også velrenomérte for sin gode kundebehandling. Det vil si cirka 5 tusen kroner inn i landet. Den flower 678 CFM/Min, noe som burde holde til mitt bruk. En må nok alikavel legge til USD$75 for 360-graders lager, og eventuelt USD$79 for vannkjølt CHRA. Og er man storkar tar man med "UPGRADE: STG 5 TURBINE WHEEL AND HOUSING" til USD$159 for enda bedre spoolup og effektivitet. Tar en den helt ut kjøper en denne, en Garrett GT3037. (Sikle!) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by G60Turbo Hadde du enda vært edru når du sveisa hadde det kanskje vært no å vist fram! :???: Men vis jeg ikke kunne være full når jeg sveiset den så hadde den jo aldri blitt sveiset for jeg er jo bare full. Å begynne med noe slikt i edru tilstan hadde jo aldri gått, da hadde det jo bare blitt tull.;) Jo mere å drikke desto bedre blir det.:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg