Kid-A Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Kopierte motorn åsså... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Jeg skal ha!!!!!!!!!!!!!! Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Var lagt mer shine og mindre teknikk i den motoren der så det ut til. Scirocco innsug og G60 digifant sprut... Har vel kanskje 250hk i den? Er jo hundre hæsta mindre enn hva du kan ta ut av din det Chris! Skulle hatt en 16v T jg og, men nå blir det nok leilighet i steden :( Får klemme det jg kan ut av lille 8v min, moro lell! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Originally posted by Invitron Fiksa no Dubsport 2 x VR6 turbo motorer hadde vært no, hva ? var vel 400 hk i hver av dem, var det ikke ? begge satt i bilen...sykt OG HVOR SKULLE MANN HATT PILSEN DA??????????? :mad: Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 hehe...si det ? :D pilsen må med!! "Skål kamerater, gessel og tater. vi drekker i dag og vi drekker i morra.......og er fyllesjuk på manda'n" Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 kult inni den grønne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by vwgolf kult inni den grønne Audi TT dashbord. Tøft det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 bagasjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 gulljetta ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Jonte Audi TT dashbord. Tøft det :) Ikke fullt så tøft med treratt og gullbelagte luftdyser, eller? sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Kid-A Ikke fullt så tøft med treratt og gullbelagte luftdyser, eller? sombrero Sølvbelagte da :D :D MEN, ser poenget ditt. Står ikke helt i stil med hverandre akkurat :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Arild Dyrkorn: Hvorfor lager du ikke en reportasje i bilsport om disse 2 golfane? Begge gullgolfane! Det hadde vært kult! Er alt for mye dårlige svenske prosjekt i bilsport! Disse golfane er vel noe av det råeste i norge! Bare et forslag:) Mvh Christian (Som gler seg til autofil på mandag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Har laget på den ene, kommer snart i Bilsport! Så kan dere gjette hvilken... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Jeg tipper 16 T Golfen:) men jeg syns begge fortjener plass! Kan du røpe noen andre norske kjente biler vi kan vente oss??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Bra tippa! Fikk inntrykk av at den andre gullgolfen var litt "slitt i kantene" da jeg studerte den sist. Si ifra hvis jeg tar feil! Vil helst ikke røpe reportasjene, tror ikke sjefredaktøren liker det. Men det er lov å gjette... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg