robin4 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Kid-A Har laget på den ene, kommer snart i Bilsport! Så kan dere gjette hvilken... sombrero Ja, bilsport var i Larvik i sommer, tok kjørebiler etc av VW i Larvik, så d burde komme ut i bladet snart. (Er med selv der, eneste Cab'en) :o) Robin Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by robin4 Ja, bilsport var i Larvik i sommer, tok kjørebiler etc av VW i Larvik, så d burde komme ut i bladet snart. (Er med selv der, eneste Cab'en) :o) Robin I gruppebilde vel å merke Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Ole_Dumm Skjønner ikke hva dere maser om, golf er og blir en stygg bil.. Sa han med Corsa... mohaha :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Ole_Dumm Skjønner ikke hva dere maser om, golf er og blir en stygg bil.. Golf er Golf. Det er jo ikke uten grunn at det er småbilen alle produsenter konkurrerer mot. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Ole_Dumm Skjønner ikke hva dere maser om, golf er og blir en stygg bil.. Du hadde heller ville behold corsa`n enn å ta chris sin golf? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Mail ifra Bilsport! > Hei! > > Lurte på når bildene som tatt av VW Larvik/Norge kommer ut i Bilsport? > > Bildene var tatt i Juni/Juli > > Robin svar : Hej Är inte säker på vilka bilder du menar. Vi har någon guldfärgad Golf, gjord av frilansare Arild Dyrkorn, som kommer ganska snart. MVH Fredrik Sjöqvist Fredrik Sjöqvist Chefredaktör, Bilsport Förlags AB Albinsson&Sjöberg Box 529 371 23 KARLSKRONA Sweden Tel: 0455-33 53 13 Fax: 0455-31 17 15 fredrik.sjoqvist@fabas.se http://www.bilsport.se Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Om det er min "gullgolf" (SAFFRAN!!!) som blir omtalt som "slitt i kantene" så er det helt sant. Chris sin bil (16V T) er Fiiiiiinere!!!! Jg har en 0,3mm og 4,7cm lamp stripe i lakken på høyre forskjerm. Denne skal omlakkeres av oslo´s beste billakkverksted. (Solberg) Felger er slitte i kantene, forrige eier har vært helt på jordet hva anngår parkering nær fortauskanter. Jeg er ikke engang borti selv med mine rustne stålfelger på vinterbilen!!! vanesak...? Interiør er som det har vært de siste åra. rent og helt! Motorrommet har aldri vært no glansbilde. rent og pent, men ikke no høyglanspolerte grommdeler her! Men den bilen her brukes til å rase med og ikke stille ut! Er forresten bilen som det er noen bilder av i NBS sin katalog. Bilen var ferdig rett etter at Chris var ferdig me sin, ca 4 år siden??? Hørte at chris vant, den her på andre. neste utstilling var det omvendt. men det er bare RYKTER!?!? Som en kjent corradofreak sa... "Race with style"...... Men nå står bilen i deler.... :( Nytt grenrør kommer til uka og ny STOR sotvifte skal snart handles inn. Her skal det rases!!!!!!!! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by G60Turbo Om det er min "gullgolf" (SAFFRAN!!!) som blir omtalt som "slitt i kantene" så er det helt sant. Chris sin bil (16V T) er Fiiiiiinere!!!! Jg har en 0,3mm og 4,7cm lamp stripe i lakken på høyre forskjerm. Denne skal omlakkeres av oslo´s beste billakkverksted. (Solberg) Felger er slitte i kantene, forrige eier har vært helt på jordet hva anngår parkering nær fortauskanter. Jeg er ikke engang borti selv med mine rustne stålfelger på vinterbilen!!! vanesak...? Interiør er som det har vært de siste åra. rent og helt! Motorrommet har aldri vært no glansbilde. rent og pent, men ikke no høyglanspolerte grommdeler her! Men den bilen her brukes til å rase med og ikke stille ut! Er forresten bilen som det er noen bilder av i NBS sin katalog. Bilen var ferdig rett etter at Chris var ferdig me sin, ca 4 år siden??? Hørte at chris vant, den her på andre. neste utstilling var det omvendt. men det er bare RYKTER!?!? Som en kjent corradofreak sa... "Race with style"...... Men nå står bilen i deler.... :( Nytt grenrør kommer til uka og ny STOR sotvifte skal snart handles inn. Her skal det rases!!!!!!!! Ja kansje du klarer og henge på en litten 323 dah e du heldig, men det var kansje litt dumt og si for nu får du vel falske forhåpninger:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by G60Turbo Om det er min "gullgolf" (SAFFRAN!!!) som blir omtalt som "slitt i kantene" så er det helt sant. Chris sin bil (16V T) er Fiiiiiinere!!!! Jg har en 0,3mm og 4,7cm lamp stripe i lakken på høyre forskjerm. Denne skal omlakkeres av oslo´s beste billakkverksted. (Solberg) Felger er slitte i kantene, forrige eier har vært helt på jordet hva anngår parkering nær fortauskanter. Jeg er ikke engang borti selv med mine rustne stålfelger på vinterbilen!!! vanesak...? Interiør er som det har vært de siste åra. rent og helt! Motorrommet har aldri vært no glansbilde. rent og pent, men ikke no høyglanspolerte grommdeler her! Men den bilen her brukes til å rase med og ikke stille ut! Er forresten bilen som det er noen bilder av i NBS sin katalog. Bilen var ferdig rett etter at Chris var ferdig me sin, ca 4 år siden??? Hørte at chris vant, den her på andre. neste utstilling var det omvendt. men det er bare RYKTER!?!? Som en kjent corradofreak sa... "Race with style"...... Men nå står bilen i deler.... :( Nytt grenrør kommer til uka og ny STOR sotvifte skal snart handles inn. Her skal det rases!!!!!!!! ¨ Det er bra. Bilen skal brukes. Ikke stilles ut :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Jonte ¨ Det er bra. Bilen skal brukes. Ikke stilles ut :) Sant det.... Ikke noe vits å bruke masse penger på en bil hvis man ikke har gleden av å kjøre den også. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Mk2-16v Sant det.... Ikke noe vits å bruke masse penger på en bil hvis man ikke har gleden av å kjøre den også. Hvertfall ikke vis det er turbo etc og mange hundre hester i en så atrig bil som golf.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Mente bilen din ja, og helt enig i at biler er til for å brukes! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 1 - Veit noen det GAMLE (nå ihvertfall) passordet mitt 2 - Skriver noen innlegg med mitt login når jeg ikke eksisterer på forumet 3 - viser ikke denne personen som regelrett svertet meg i denne diskusjonen seg NÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Originally posted by Mr.X Ja kansje du klarer og henge på en litten 323 dah e du heldig, men det var kansje litt dumt og si for nu får du vel falske forhåpninger:D :D :D Ser ikke poenget i å i å senke meg ned på et lavere nivå og sammenligne min vakre bil med din sorte blikkboks , som har holdbarhet som utgått melk...... :D:D:D å sammenligne gull mot kull er tull! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Originally posted by G60Turbo Ser ikke poenget i å i å senke meg ned på et lavere nivå og sammenligne min vakre bil med din sorte blikkboks , som har holdbarhet som utgått melk...... :D:D:D å sammenligne gull mot kull er tull! Ja du kan jo glede dæ til sommeren da kan æ jo dytte dæ rundt manen så kansje du også får noen brae rundetider. Å den svarta kullklomper som kommer forbi deg som et skudd på langsiden er ikke noe og være redd for, der er bare meg:D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg