sharpie Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 kommer 16v turbo'n på autofil i kveld? noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 han sa så på forumet her ett sted iafall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Virker ikke helt som dem hadde pratet så mye med eieren om hva bien var bygd for .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 ja hva VAR egentlig den bilen bygget for? for kjøring er det ihvertfall ikke.. :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Heve den og smalere felger ja Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Syntest eiern av gullgolfen me 16T (Autofil) skal ha all mulig ros for bilen jeg! ikke alle som gidder å legge ned SÅ mye penger og tid ! Og jeg håper at han ikke skifter felger for dei er rå! faktisk en av dei få golf 2 med 17" som ikke ser for stort ut! RÅTT ! Og det var gooo lyd av den! Kan vel tenkes at tommy rustad er en smule bortskjemt? Nydelig bil!!!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Ja faen, mente ikke noe negativt med den 'heve & smalere felger' posten. Helt enig med de fleste, bilen er noe av det råeste jeg har sett. Tok det opp på Video og har sett GullGolfen to ganger til nå. Fikk litt små frysninger når han Autofil fyren starta opp motoren der. Hehe.. rått Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by henningl ja hva VAR egentlig den bilen bygget for? for kjøring er det ihvertfall ikke.. :D aner jeg en smule missunellse? ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 hehe... NEPPE Motoren var digg da... men ellers faller ikke sånnt helt i smak hos meg.. Det bare viser at biler bygget for show ikke har noe på bane å gjøre.. Personlig skjønner jeg ikke vitsen med å bygge bil bare for show ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Herregud! bilen låg nå godt på banen da! har nå sett den på banetreff før og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Jepp.. Tommy vet nok ikke helt hva han prater om... Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 er ikke det jeg mener! mener at det kan vær at tommy er litt vel bortskjemt når det gjelder banekjøring og testing av biler? Det er jo ingen stcc bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 okei, da misforstod jeg deg.. :) De fleste senker jo bil for å få bedre egenskaper på feks bane... Men denne bilen er senket så mye at jeg går utifra at det er for show-bruk.. igrunn burde ikke bilen vært testet på bane en gang. Jeg bare håper programmet lærte dem som har troen på at 120mm senking og 35-profil på dekkene = bra veiegenskaper en liten lærepenge eller noe ;) Men Tommy er nok ikke den som har helt fått med seg dette med styling-trender og hvorfor enkelte bygger bil... Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Det er jo sant det henningl sier. Det å senke bilen blei vel en trend fordi at det gjorde kjøreegenskapene bedre, du fikk bilen lengere ned på bakken, ergo lavere tyngdepunkt. Så så det jo litt kult ut også og alle som ville ha en bil som så litt kul og sporty ut senket jo bilen :) 240 der dem kappa fjærene etc. Det å senke en bil 130mm er mye da. På en 2'er Golf er det veldig mye, og det er gjort MYE for at det skal være mulig å få senket den så mye. Rammevange er flyttet, hjulbuene er flyttet opp osv.. Og det ser kult ut, men jeg kan ikke si at jeg ser så veldig mye forskjell på den som er senka 130mm i forhold til en som er senka 80mm ca.. Jeg synes 40mm og 60mm er mere enn nok på en Golf 2. Og da får du bilen lavere og stivere og den sitter bra på veien.. Den gullgolfen er for lav, og det er ikke bra med en for lav bil. det ødelegger jo alle kjøreegenskaper etc.. MEN, som chris sier, bilen er ikke helt ferdig med understells modifiseringen, så den blir vel bedre :) Rå bil da! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 hallo. Det gikk ikke så bra. Men jeg må bare si en ting jeg har IKKE brukt 450000KR på bilen!!!!!!!! Hvor de har det fra vet jeg ikke. sombrero Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg