Gå til innhold

G60Turbo GullGolfen

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Syntest eiern av gullgolfen me 16T (Autofil) skal ha all mulig ros for bilen jeg! ikke alle som gidder å legge ned SÅ mye penger og tid ! Og jeg håper at han ikke skifter felger for dei er rå! faktisk en av dei få golf 2 med 17" som ikke ser for stort ut! RÅTT !

Og det var gooo lyd av den!

Kan vel tenkes at tommy rustad er en smule bortskjemt?

Nydelig bil!!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen, mente ikke noe negativt med den 'heve & smalere felger' posten.

Helt enig med de fleste, bilen er noe av det råeste jeg har sett.

Tok det opp på Video og har sett GullGolfen to ganger til nå.

Fikk litt små frysninger når han Autofil fyren starta opp motoren der. Hehe.. rått

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, da misforstod jeg deg.. :)

De fleste senker jo bil for å få bedre egenskaper på feks bane... Men denne bilen er senket så mye at jeg går utifra at det er for show-bruk.. igrunn burde ikke bilen vært testet på bane en gang.

Jeg bare håper programmet lærte dem som har troen på at 120mm senking og 35-profil på dekkene = bra veiegenskaper en liten lærepenge eller noe ;)

Men Tommy er nok ikke den som har helt fått med seg dette med styling-trender og hvorfor enkelte bygger bil...

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sant det henningl sier.

Det å senke bilen blei vel en trend fordi at det gjorde kjøreegenskapene bedre, du fikk bilen lengere ned på bakken, ergo lavere tyngdepunkt.

Så så det jo litt kult ut også og alle som ville ha en bil som så litt kul og sporty ut senket jo bilen :) 240 der dem kappa fjærene etc.

Det å senke en bil 130mm er mye da. På en 2'er Golf er det veldig mye, og det er gjort MYE for at det skal være mulig å få senket den så mye. Rammevange er flyttet, hjulbuene er flyttet opp osv..

Og det ser kult ut, men jeg kan ikke si at jeg ser så veldig mye forskjell på den som er senka 130mm i forhold til en som er senka 80mm ca..

Jeg synes 40mm og 60mm er mere enn nok på en Golf 2. Og da får du bilen lavere og stivere og den sitter bra på veien..

Den gullgolfen er for lav, og det er ikke bra med en for lav bil. det ødelegger jo alle kjøreegenskaper etc.. MEN, som chris sier, bilen er ikke helt ferdig med understells modifiseringen, så den blir vel bedre :)

Rå bil da!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider