Vampire Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Noen her som har handlet med Prosport.uk.com? Bestilte et kit for ca 1,5 mnd siden og fikk beskjed at de var klare til sending for 1 mnd siden. Har sendt flere e-mails til dem og spurt hvor det blir av pakken min, men de idiotene gidder ikke svare. Anbefaler ikke å handle med dem!! Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 holdt på å bare bestille bakfanger av de, virka som de var ganske så seriøse når jeg var i kontakt med de.. men kjøpte heller fra sverige pga sinnssyke fraktkostnader.. prøv å ringe de! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Hvilket firma i Sverige var det du bestilte fra? Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 realcar.. ganske elendig passform.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Til deg som bestilte varer fra england; jeg tror problemet med ventetiden ligger hos tollen. Har selv bestilt ting fra utlandet, og ventet i evigheter på bestilte varer fordi tollerene er så utrolig trege med å fortolle dem. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Baufish Til deg som bestilte varer fra england; jeg tror problemet med ventetiden ligger hos tollen. Har selv bestilt ting fra utlandet, og ventet i evigheter på bestilte varer fordi tollerene er så utrolig trege med å fortolle dem. At ProSport er trege har ikke noe med tollerne å gjøre. De har innrømt for meg når jeg hadde tenkt å bestille noe der at de har bare små artikler på lager, store ting har 3-6 uker leveringstid inn til dem i england.... å du må regne ca 2 uker i tillegg for å få varene hjem på berget. Men enig med Jackpot, ta heller å bestill fra Real Car Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Prosport sa at de hadde varene på lager og skulle bli sendt, men ble ikke de før jeg ringe og sporte hvor de ble av. Angående toll så har det gått en uke siden jeg betalte så hvor lang tid det tar vet jeg ikke. Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asterix Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har du en nettadresse til real car? Fant ikke noe når jeg søkte etter dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H http://www.realcar.se Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg