diZrupt0r Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 trenger litt tips angående lakkering av lister på min Golf ´95. Jeg har tatt av sidelistene, kjøpt plastgrunning og lakk. Problemet er å få listene skikkelig "smoothe". Listene har jo som kjent "appelsinhud". Jeg har prøvd å pusse de ned med sandpapir... men det blir ikke helt perfekt, det blir ikke helt glatt. det blir endel striper i listene. er det noen som har noen "pusse-tips" ? -- diZrupt0r Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Finere slipepapir? 1200 våtslipepapir burde vel gjøre susen.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Lakkere dem med plast-grunner og slipe den etterpå? Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Gå det bra å lakere lister?(tenker på dør lister) Er det ikke ganske myk plast/gummi i dem? Vil tro at det sprekker opp?` Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 det beste er vel å bruke "flytende sparkel". To, tre strøk også en lett pussing har du noe som er helt smud. Holder på med denne metoden på dashbordet i dama sin XR3i Det skal lakkes :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 skal kjøpe finere sandpapir til uka, tror det er løsningen min. har ikke prøvd våtslipepapir før, men jeg skal teste det ut. flytende sparkel hadde vel kanskje vært det enkleste, pes å pusse ned listene med sandpapir. Får prøve meg på noe sånt når jeg skal ta lista øverst på støtfangerene Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Du får jo vanlig sandpapir som er 2000 f ex.. da blir det smooth. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf16v Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Legg fyller/sprøtesparkel... Det funker... Jeg er billakkerer.... Siter -84 Golf GTI 16v -98 Audi A4 -68 Vw Boble 1500 hapyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Legg fyller/sprøtesparkel... Det funker... Jeg er billakkerer.... høres fornuftig ut. kan du gi meg tips om hvem som forhandler såntno, og eventuellt et produktnavn? takker. *rive av lister på støtfangere* Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg