Modmach1 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Noen bilder av NEWs 69 Camaro Z/28 Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Damn! Nice! yummy Den fronten der er utrolig tøff. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 oj, oj! er vel dette man kaller strøkent? Er det diagonal-dekk jeg ser? orginal-resturert-bil? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 JEG VIL OGSÅ HA!!! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 har bare ett ord - VAKKERT Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Den var meget pen ja. Har all respekt for folk som originalrestaurerer gamle klassikere, og synes det er bra noen tar vare på disse i opprinnelig stand, men selv hadde jeg aldri kjøpt en original eller restaurert til originalstand. Vil ha en bil som jeg synes er bedre enn original, og begynner heller et prosjekt på en "herja" sport coupe e.l. Prioriterer bruksvennlighet (ikke diagonaldekk, riktige farger på understell, krittmerker), og synes det er VELDIG viktig at jeg kan bruke bilen mer eller mindre hele sommeren (Ja, det regner faktisk i Norge). Å ha en så fin bil at man ikke tør bruke den mer er det mest tragiske jeg ser, hele vitsen/gleden med bilen er jo borte da. Ekte Z28/RS/SS'er skal man ta vare på, men 6'er bilene, og vanlige coupe'er har jeg ikke dårlig samvittighet for å bygge om. NEW: Du har en vannvittig flott bil, ta godt vare på den. Vis den fram når været er pent, så flere får forståelse for hvor flotte disse bilene faktisk var/er. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Chevy350 Den var meget pen ja. Har all respekt for folk som originalrestaurerer gamle klassikere, og synes det er bra noen tar vare på disse i opprinnelig stand, men selv hadde jeg aldri kjøpt en original eller restaurert til originalstand. Vil ha en bil som jeg synes er bedre enn original, og begynner heller et prosjekt på en "herja" sport coupe e.l. Prioriterer bruksvennlighet (ikke diagonaldekk, riktige farger på understell, krittmerker), og synes det er VELDIG viktig at jeg kan bruke bilen mer eller mindre hele sommeren (Ja, det regner faktisk i Norge). Å ha en så fin bil at man ikke tør bruke den mer er det mest tragiske jeg ser, hele vitsen/gleden med bilen er jo borte da. Ekte Z28/RS/SS'er skal man ta vare på, men 6'er bilene, og vanlige coupe'er har jeg ikke dårlig samvittighet for å bygge om. NEW: Du har en vannvittig flott bil, ta godt vare på den. Vis den fram når været er pent, så flere får forståelse for hvor flotte disse bilene faktisk var/er. Skal love deg at bilen har et godt hjem, flere burde pusse opp bilene sine slik at at de hvertfall ser representable ut. Denne bilen har vært "MISBRUKT" av meg, det kan jeg love dere. Før jeg pusset den opp hadde vi noen heftige turer, inkl 8500rpm girskiftinger, med påfølgende 2 stk defekte råder, 3 støtsenger penetrerte vippearmene, og 3 bøyde. I tillegg til defekte synkro ringer på annet og 3.e gir. Det kan godt skje igjen. Det friste, alle mine biler blir brukt til det de var bygd for. En CHEVY 302 er ikke en sunn cruise motor, men en hyggelig helge kompis, for nattlige skrike runder på 7-8 tusen rpm. NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hehe :D Har bilder av deg når du spinner runninger inne på Åsane...trangt mellom bilene..men du var ikke borti noe..og fy faen så tøft å se på!! :cool: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 *vil se de bildene* Feeeet bil!!! damndamn Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Fet bil. Ser ut til å være veldig gjennomført. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆhhhhhh *Må få meh amcar* Lovely Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Det der synes jeg rett og slett er det peneste man kan plassere fire felger på å trille rundt i. Du har en utrolig nydelig bil, NEW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 men det har jo ikke vært billi det der...... så ønsker man seg en slik bil er det jo bare å hoste opp 3-400 store vis det er restaurert ordentlig......;) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Bead-lock men det har jo ikke vært billi det der...... så ønsker man seg en slik bil er det jo bare å hoste opp 3-400 store vis det er restaurert ordentlig......;) Billig,! alt er relativt, kjøpte bilen i 97, det var en kjempe bil allerede da, plukket den i molekyler og gjorde alt opp igjen. Når jeg kjøpte bilen stod det et CROSSRAM innsug, og som dere ser et GM CROSSRAM glassfiber panser på bilen. Disse CROSSRAM innsugene er ufattelig ettertraktet, og dermed dyre. Et slikt innsug med Panser, komplett går for 20-23 tusen $ for tiden. Det ble brukt i 60 tallets NASCAR racing. Jeg kan lett selge Innsuget og panseret for det samme som jeg ga for hele bilen i 97. Innsuget ligger forøvrig på hylla, det egner seg best mellom 5000-8500 rpm. Vanskelig på gata, hvertfall med en slapp 4,10 utveksling, burde hatt 4,56, eller 4,88. Denne bilen har ikke kostet veldig mye i forhold til hva den er verdt, mest arbeid. Hadde god hjelp av en kompis hele tiden, så det gikk greit det også. Neste steg nå kan bli at jeg monterer innsuget igjen, har fått snusen i noen 69 GM headers, og at jeg lager det 4.e eksos anlegget på bilen. Når denne bilen var til salgs på 90 tallet syns alle det var drit dyrt, jeg syns det var gratis. Glad for det i dag, markedet for en slik bil er større en bare Norge, å sende en container til USA er ingen ting i kostnad, i forhold til hva de betaler for slike biler der borte. NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Ja, bare å gratulere da er riktig godbit, det der, men ikke alle her inne forstår hva en slik bil har for verdi..... å langt mindre hva det koster av tid og kunnskap å restaurere en bil til en slik tilstand.....:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg