Gå til innhold

crx prosjekt

rad3on

Anbefalte innlegg

ja skal jeg skrive litt om mitt crx prosjekt da? det er en 1988 modell crx 1,6 16v 130 hk... når jeg kjøpte den var den ganske orginal bortsett fra 60mm jamex fjærer og et DRITT svendsen eksos anlegg.. det jeg holder på å gjøre nå er følgende

*polyeurethan motorfester (holder på skrivende stund)

*gule koni dempere og 30mm eibach fjærer(står ferdig montert og venter på å bli montert på bilen)

*komplett sett med polyeurethan foringer(holder også på med dette nå)

*nye bremse skiver og klosser foran(ebc)(gjort)

* nye mansjetter på indre drivknuter og nye ytre drivknuter(skal straks begynnes på har delene liggans)

*nytt panser(pga en tulling som hoppa på det)(montert og lakka)

*ny nedre bærearm på høyre side( kommer i posten iløpet av uka)

*nye øvre bærearmer på begge sider(har liggans og skal bytte til polyeurethan foringer på de før jeg monterer)

*nye bærekuler oppe og nede(skal gjøres når alt blir satt sammen igjen)

*ny bremsecaliper venstre foran(gjort)

*4" japsepotte(montert)

det er vel det meste.. gleder meg vilt til å få den klar til å kjøre igjen.. før jeg setter den inn for vintern.. og bli muligens turbo bygging i vinter.. og litt rustsveising

her er et par bilder

crx_2.jpg

crx_3.jpg

som dere ser på bildene er dette med de gamle 60mm senkefjærene.. det eneste som er gjort på disse bildene er at jeg har satt på bakpotta

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hypp på en vtec motor?

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider