Sea_West Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hei. lurte på om det er noen som vet navnet på ett sted jeg kan få komprimert filmene mine? lurer på dette fordi jeg skal kjøpe meg ett sånn tv-kort til mitt analoge videokamera og da blir filene veldig store har jeg hørt. så noen som vet hvor jeg får lastet ned noe slikt og hva det heter? takk Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Kjøper du et bra tv-kort, så komprimerer det brukbart når du tar opp. Skal du komprimere mye, for å brenne ut/laste opp, så bruk f.eks dr.divx Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 hmm. forstod ikke så mye, men alikevel takk så mye Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 For å gjøre det enkelt, denne ville vært et bra valg for deg. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hmm. ja alt så veldig bra ut med den. helt til jeg så prisen. uff. sliter med økonomien skjønner du. hehehe;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg