ReddY Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 bare lag på paint!! Siter motorhispania furia 50ccm *wannabe cross editon* huff enda over 1 år til bil!! :( må ha bil..bare må ha*lol* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Jap_Power gorbatsjov.jpg Den her var sjef!! skikkelig bra arbeid. Tror det her er en vinnerkandidat. Orginalt og bra. Er bare en eneste ting jeg har å pirke på: lysne fargen på bilen litt. den ser litt matt og rar ut. Men for all del, vedlig bra!:D Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 jaja...har jobba med denna ei stund nå, er ikke helt ferdig enda.... må vel ordne opp i en del ting, som feks lysene som ser helt for jævlig ut.. meine lada: sånn... da har jeg fiksa på noen av tingene som ikke var helt bra.. skal vel prøve å jevne ut litt kantete linjer etterhvert også..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Supraguy Her er min WIP... Gjerne noen kommentarer om den:) genialt ;) charger fronten gjorde susen ;) taksenk den litt også :D:D legg meg til msn.. har et forslag til deg ;) mambo1@start.no isåfall Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by herbal Ref. [Gorbatsjov Edition] Den her var sjef!! skikkelig bra arbeid. Tror det her er en vinnerkandidat. Orginalt og bra. Er bare en eneste ting jeg har å pirke på: lysne fargen på bilen litt. den ser litt matt og rar ut. Men for all del, vedlig bra!:D Hehe. Mange takk. :cool: De matte og kjedelige fargene er et bevisst valg. Jeg tenkte jeg skulle gjøre de litt mer "russiske". Både bilen og bakgrunnen er gjort litt mørkere. Så har jeg fjernet fargen fra takbelegget. ;) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 kan man la være å sitere ved å ta med bildet til folk `? er jo 200 ladaer her inne av samma bilen.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by Kehsi jaja...har jobba med denna ei stund nå, er ikke helt ferdig enda.... må vel ordne opp i en del ting, som feks lysene som ser helt for jævlig ut.. meine lada: Ikke for å være usaklig, men æsj... Bilen er for høy, breddingen er mislykket, altfor kantete, felgen bak er flat, og karosseriet er for høyt i forhold til vinduer, tak etc. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by X-ecutioner Ikke for å være usaklig, men æsj... Bilen er for høy, breddingen er mislykket, altfor kantete, felgen bak er flat, og karosseriet er for høyt i forhold til vinduer, tak etc. X hmm.. når det gjelder den kantete delen så får jeg den ikke noe bedre.. ikke med polygonal lasso-tool i alle fall.. kan ikke bruke pentool så.. andre gang jeg prøver å bredde en bil og for å være helt ærlig så syns jeg ikke det ble så ille.. bakfelgen ser jeg er flat, så den må vel fikses.. det trenger vel ikke være en idealhøyde på bil i forhold til tak trenger det? selv om jeg er litt enig i det du sa.. skal se om jeg ikke klarer å fikse opp i noen av tingene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Prøvde å sette sammen et ladakit :D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Hahaha...Nice :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by Kehsi det trenger vel ikke være en idealhøyde på bil i forhold til tak trenger det? selv om jeg er litt enig i det du sa.. skal se om jeg ikke klarer å fikse opp i noen av tingene... det jeg mente var at det ser rart ut..lykke til!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 vel... er som sagt ikke ferdig men hiver ut nå :rolleyes: hehe Lada UR 1500S :D hehe når eg mekka rompa gjekk det opp for meg, hey den begyner jo å ligne på en meget kort ur quatro :eek: hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 @ Elanzer...ræva ser skjeiv ut:D det ser ut som om den peker en helt annen vei enn det resten av bilen gjør... hvis du skjønner hva jeg mener... og du trenger refleksjoner;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Sagt av ZeIn: fet bil tror jeg må prøve meg :D nice valg MSPEED Dette ødelagte min motivasjon til i det hele tatt å delta. :P Legger ut en liten WIP likevell. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by MSpeed @ Elanzer...ræva ser skjeiv ut:D det ser ut som om den peker en helt annen vei enn det resten av bilen gjør... hvis du skjønner hva jeg mener... og du trenger refleksjoner;) hehe veit, har sett det eg også, men er jo ikke ferdig enda :rolleyes: skal mekke en del til på fangerene og skjørtet så får vi se om det kommer noe mer refleksjoner ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg