Gå til innhold

Konkuranse 15#

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jap_Power

gorbatsjov.jpg

Den her var sjef!! skikkelig bra arbeid. Tror det her er en vinnerkandidat. Orginalt og bra. Er bare en eneste ting jeg har å pirke på: lysne fargen på bilen litt. den ser litt matt og rar ut. Men for all del, vedlig bra!:D

Hell yeah!!

BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original)

BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod.

[x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by herbal

Ref. [Gorbatsjov Edition]

Den her var sjef!! skikkelig bra arbeid. Tror det her er en vinnerkandidat. Orginalt og bra. Er bare en eneste ting jeg har å pirke på: lysne fargen på bilen litt. den ser litt matt og rar ut. Men for all del, vedlig bra!:D

Hehe. Mange takk. :cool: De matte og kjedelige fargene er et bevisst valg. Jeg tenkte jeg skulle gjøre de litt mer "russiske". Både bilen og bakgrunnen er gjort litt mørkere. Så har jeg fjernet fargen fra takbelegget. ;)

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kehsi

jaja...har jobba med denna ei stund nå, er ikke helt ferdig enda....

må vel ordne opp i en del ting, som feks lysene som ser helt for jævlig ut..

meine lada:

Ikke for å være usaklig, men æsj...

Bilen er for høy, breddingen er mislykket, altfor kantete, felgen bak er flat, og karosseriet er for høyt i forhold til vinduer, tak etc.

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

Ikke for å være usaklig, men æsj...

Bilen er for høy, breddingen er mislykket, altfor kantete, felgen bak er flat, og karosseriet er for høyt i forhold til vinduer, tak etc.

X

hmm.. når det gjelder den kantete delen så får jeg den ikke noe bedre.. ikke med polygonal lasso-tool i alle fall.. kan ikke bruke pentool så.. andre gang jeg prøver å bredde en bil og for å være helt ærlig så syns jeg ikke det ble så ille..

bakfelgen ser jeg er flat, så den må vel fikses..

det trenger vel ikke være en idealhøyde på bil i forhold til tak trenger det? selv om jeg er litt enig i det du sa..

skal se om jeg ikke klarer å fikse opp i noen av tingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

@ Elanzer...ræva ser skjeiv ut:D det ser ut som om den peker en helt annen vei enn det resten av bilen gjør... hvis du skjønner hva jeg mener... og du trenger refleksjoner;)

hehe veit, har sett det eg også, men er jo ikke ferdig enda :rolleyes: skal mekke en del til på fangerene og skjørtet så får vi se om det kommer noe mer refleksjoner ;) hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider