Hayabuza Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 vet dette er feil sted å legge ut men shit.. her det er folk.. sjekk disse chopperne!! helt enormt.. så utrolig gjennomført. sjekk lakkeringa på Discovery chopper'n http://www.orangecountychoppers.com/themes.php Jesse James go home sier jeg bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Julesykkelen var heeeelt konge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 hvorfor i 240 forum ? og ikke i media, offtopic eller MC forumet ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by LilleGud hvorfor i 240 forum ? og ikke i media, offtopic eller MC forumet ? Det lurer jeg åsså på? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 litt artig påstand om at fler folk kikker på 240-forumet, enn i media-forumet.. stemmer det blir jeg skremt over dagens samfunn.... :) meeen.. back to topic... var å så på i, robot-sykkelen når jeg var i usa... DEN var feeet den... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR i, robot-sykkelen... DEN var feeet den... Jeg har R-sykkel og liker ikke engang choppere (bortsett fra håndverket,seff...krever talent å få til sånt) men du har helt rett....den er like feit som bakdekket. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Eller iiiiiRobot som de sier i Molle :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Serien går på Discovery ennå.På lørdagskvelder kl 9.Har også lastet ned noen episoder fra nettet som ikke har gått på Discovery.Er artig å se på ,både all kranglingen og byggingen.Er gøy å se på når noen er så flinke med metall,maskinarbeid og lakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Husker jeg var hos en kompis og så på. Da bygde de denne: FET! Selvom jeg aldri kunne tenke meg å kjørt rundt på noe sånt. Men de er rimelig gjennomførte. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Laaars Husker jeg var hos en kompis og så på. Da bygde de denne: FET! Selvom jeg aldri kunne tenke meg å kjørt rundt på noe sånt. Men de er rimelig gjennomførte. Det er "Black Widdow" sykkelen.Jeg hadde gjerne kjørt rundt med denne. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Fyfaen, jeg digger OCC serien på Discovery. Så konge bra! Rett og slett dritbra gjennomførte sykler! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 de gutta her kan lage sykler =) ikke noen tvil om det... digger OCC... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hehe artig det, er på en del chopper forumer og lignende, der hater de OCC, klager på alt de gjør :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Skulle jeg absolutt gått å kjøpt noe "sånt".... http://www.walz-hardcore-cycles.com/ nice. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 jeg syns syklene de lager ser spraglete og forjævlige ut...ser ut som de har spesialisert seg på og bygge sykler til drag-artister........ Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg