glx-rider Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Nå har jg skaffa meg en 95 mondeo med originalhøyttalere i dørene foran og bak. tenkte jg skulle få ordna meg et litt bra anlegg etterhvert, bare drite ut litt $ først. Det som er poenget er at jeg tenkte å starte med å bytte ut høyttalerene i dørene foran først. (når du har dårlig råd er det bedre med litt ren lyd, enn sur lyd og slapp bass....) Tenkte jg skulle skaffe meg et par 6x9 med forsterker. ca 1500 samla.(dream team ett el annet) leste nå i forskjellige treads at det var bedre med frontsett da.. Noen med erfaring spm kan gi råd til det etterhvert. Blir selvsagt basser etter hvert, men tenkte dt var best å begynne foran. Bør jg også skifte ut høyttalere i dørene bak i samme slengen? Driver nå alt med en clarion 638 spiller. og lyden er ikke akkurat bra ved høy lyd!:( Åssen bør jg evt koble anlegget da?(forsterker til nye foran, og cd spilleren til de bak? håper på råd!) Gjør ikke noe om der har noen bra frontsett med forsterker og anbefale;) tenkte å buke ca. 2-3000 på det. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by glx-rider Nå har jg skaffa meg en 95 mondeo med originalhøyttalere i dørene foran og bak. tenkte jg skulle få ordna meg et litt bra anlegg etterhvert, bare drite ut litt $ først. Det som er poenget er at jeg tenkte å starte med å bytte ut høyttalerene i dørene foran først. (når du har dårlig råd er det bedre med litt ren lyd, enn sur lyd og slapp bass....) Tenkte jg skulle skaffe meg et par 6x9 med forsterker. ca 1500 samla.(dream team ett el annet) leste nå i forskjellige treads at det var bedre med frontsett da.. Noen med erfaring spm kan gi råd til det etterhvert. Blir selvsagt basser etter hvert, men tenkte dt var best å begynne foran. Bør jg også skifte ut høyttalere i dørene bak i samme slengen? Driver nå alt med en clarion 638 spiller. og lyden er ikke akkurat bra ved høy lyd!:( Åssen bør jg evt koble anlegget da?(forsterker til nye foran, og cd spilleren til de bak? håper på råd!) Gjør ikke noe om der har noen bra frontsett med forsterker og anbefale;) tenkte å buke ca. 2-3000 på det. Har hørt at man alltid skal starte foran. Jeg ville satsa på et bra frontsett. Høyttalerne bak vil du ikke høre så mye ifra alikevell. Så kjøp et bra frontsett m/forsterker + en bass litt senere. Høyttalerne i bakdørene kan du sikkert drive med cd-spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_4x4 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 finner en del nye høytallere som passe rett inn i de gamle festene, gamle høytallerne er 6*8 jalla størrelse spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Pioneer har mange høytalere tilpassed spesielle bilmerker :) Så hvis det er en størrelse som er vanskelig og finne taki, kan man alltid sjekke der :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg